Bibit introduceert betaalinterface voor mySAP CRM

Uitbreiding functionaliteit van mySAP CRM e-Selling met flexibel betaalplatform

Bunnik, 27 augustus 2002 - Bibit Global Payment Services (Bibit), de marktleider in betaaldiensten via het Internet, heeft samen met SAP een interface ontwikkeld tussen de Internet Sales and Online Store functies van mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) en Bibit's betaalplatform. De interface is per direcht beschikbaar. Met de interface kunnen SAP-klanten voortaan vanuit de E-Selling functies van mySAP CRM zonder verdere programmering credit card-betalingen van hun klanten via de server van Bibit verwerken. Daarbij kunnen zonder extra configuratie-inspanningen alle verbindingen van Bibit met financiële instellingen (banken en credit card-maatschappijen) worden gebruikt.

Als volgende stap in de samenwerking tussen Bibit en SAP zal de interface worden uitgebreid met verdere lokale en internationale betaalmethodes, zoals bijvoorbeeld Rabo Internetbankieren en eenmalige machtiging in Nederland, of ELV ("elektronisches Lastschriftverfahren") en Paybox in Duitsland. Bij deze integratie worden alle on-line en off-line betaalmethodes meegenomen die Bibit via haar platform ondersteunt en aan haar winkeliers ter beschikking stelt. De uitgebreide interface naar Bibit's betaalplatform is naar verwachting eind van dit jaar beschikbaar. Vanaf dat moment kunnen SAP-relaties wereldwijd betalingen van hun klanten aannemen in ruim 60 verschillende betaalmethodes en meer dan 80 verschillende valuta.

X0X0X0X0X0X0X0XOX

Over Bibit
Bibit Global Payment Services (Bibit) is gespecialiseerd in het verzorgen van betalingen, afkomstig uit diverse verkoopkanalen, via een Internet infrastructuur. Het bedrijf biedt een uitgebreide betaaldienst in meerdere talen, die circa 60 internationale betaalmethoden voor verschillende valuta combineert in één digitale oplossing. De Payment Service sluit naadloos aan op bestaande retail platforms en omvat specifieke interfaces voor verschillende branches en verkoopkanalen.

Bibit opereert wereldwijd, via kantoren in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Tot Bibit's uitgebreide klantenbestand behoren zowel multi-channel retailers als pure webshops, call centers, en fysieke verkooppunten. Tot de internationale klanten behoren o.a. Dell Computer Corporation, Expedia Inc., The Financial Times, en Fleurop Interflora. In Nederland maken onder andere De Telegraaf, Vodafone, Kijkshop en AKO gebruik van Bibit's diensten.



Ingezonden persbericht