Ingezonden persbericht


Gecorrigeerd bericht: Fatih Kahyaoglu is een man en geen vrouw.

Framfab versterkt Business Development-team

Amsterdam, 10 september 2002 - Internetbureau Framfab Nederland heeft Hariette van den Hoek en Fatih Kahyaoglu benoemd tot Account Manager. In deze functie zijn beiden verantwoordelijk voor de verdere verbreding van het portfolio van Framfab Nederland.

Fatih Kahyaoglu is onlangs gestart bij Framfab Nederland en was daarvoor als commercieel manager verantwoordelijk voor de Nederlandse introductie van de energiedrank Dark Dog. Eerder was hij werkzaam bij MetrixLab, waar hij de salesafdeling en het klantenbestand heeft uitgebouwd. Harriette van den Hoek werkte tot voor kort voor J. Walter Thompson, een internationaal reclamebureau in New York, waar zij verantwoordelijk was voor het online marketingbeleid van diverse accounts. Daarvoor werkte zij bij Agency.com in New York, waar ze actief was voor klanten als British Airways en Compaq.

"Zowel Harriette als Fatih zijn door hun ruime ervaring in interactieve communicatie een grote aanwinst voor ons Business Development-team", aldus Eduard Vos, Client Service Director bij Framfab. "Ik heb er alle vertrouwen in dat ze een waardevolle bijdrage zullen leveren aan de verdere uitbreiding van ons klantenbestand met A-merken."

Onlangs is Annemarie Holstvoogd, Branche Manager bij Framfab in Amsterdam, met zwangerschapsverlof gegaan. Zij wordt tijdens haar verlof vervangen door Edwin Stokvis.

Over Framfab Nederland
Framfab behoort tot de grootste bureaus voor interactieve communicatie van Nederland en Europa. Het bureau is specialist op het gebied van kwalitatief hoogwaardige communicatie via interactieve media. De doelstellingen van de klant en de synergie tussen alle vormen van on- en offline communicatie staan hierbij centraal. Framfab Nederland maakt deel uit van het internationale netwerk van Framfab dat in 1995 werd opgericht en aan de beurs van Stockholm (Zweden) is genoteerd. Framfab heeft vestigingen in Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Zweden en Nederland. In Europa werken circa 550 mensen bij Framfab. De vestigingen van Framfab Nederland bevinden zich in Amsterdam en in Rotterdam. Hier vormen ongeveer 80 professionals een uitgebalanceerd multidisciplinair kennisnetwerk dat interactieve concepten en oplossingen ontwikkelt. Framfab Nederland werkt onder andere voor de Gemeente Amsterdam, ENECO Energie, het Ministerie van Justitie, Philips, Unilever, Vodafone, Volvo Car Corporation en World Press Photo.