Ingezonden persbericht

08-08-2002

Lancering Eerste Nationale E-mail Marketing Awards en Conferentie, 11 September 2002, Amsterdam

Amsterdam, 8 Augustus 2002 - E-mail heeft impact. Is gepersonaliseerd. Kent lage kosten per contact. Is meetbaar, en......is interactief. Van Dusseldorp & Partners,Veritate Technologies en Telecommerce Events hebben het initiatief genomen tot de organisatie van De Eerste Nationale E-mail Marketing Conferentie en Awards, op 11 September 2002 te Amsterdam.

Het gebruik van E-mail is de afgelopen jaren exponentieel toegenomen. Het medium blijkt niet alleen zeer geschikt voor het onderhouden van persoonlijke relaties, maar ook voor het aangaan van nieuwe zakelijke relaties. De Nederlandse markt voor E-mail marketing groeit dan ook snel nu marketeers en uitgevers de voordelen van email ontdekken. E-mail marketing is een specialisme. Van concept ontwikkeling, tot het opbouwen van een database, distributie, de combinatie met andere media uitingen, de analyse van de respons... kennis die voor veel marketeers en uitgevers nog nieuw is.

De 1 Nationale E-mail Marketing Conferentie staat geheel in het teken van e-mail marketing als nieuw medium en gaat in op allerlei aspecten, van conceptontwikkeling, list management en list broking, acquisition marketing, retention marketing, opt-in / opt-out problematiek, privacy regelgeving, tot meetbaarheid en ROI. De conferentie zal zowel marketing managers van grote en kleine Nederlandse bedrijven bij elkaar brengen, als professionals uit de snel groeiende markt van bedrijven die diensten verlenen op het gebied van e-mail marketing. De organisatie verwacht ruim 150 deelnemers.

De dag wordt afgesloten met de uitreiking van de E-mail Marketing Award voor de meest effectieve e-mail marketing campagne. Een panel van deskundigen beoordeelt samen met het publiek de ingezonden campagnes op creativiteit, effectiviteit en ROI.

Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met onder andere Veritate Technlogies, BeyondPurple en RapidSugar, branche organisaties IAB Nederland, Thuiswinkel.org, IPAN, en Fedma (Federation of European Direct Marketing), en media partners Telecommerce Community, Emerce, Adformatie, Adfoweb, Adfodirect, Nieuwstribune, E-Vakblad, en het Tijdschrift voor Marketing. Voor specifieke informatie betreffende sponsoring kunt u contact opnemen met de Heer Willem Wijnen

Dagvoorziter is Professor Cor Molenaar, Marketing Specialist, eXQuo. Meer informatie over sprekers, deelnemers, sponsoren en het programma is te vinden op http://www.denec.nl.

Er is een beperkt aantal pers accreditaties beschikbaar. U kunt contact opnemen met Kristel van Heemert, Project Assistent via mailto:kristel@vandusseldorp.com of via +31 20 623 1530 mocht u geinteresseerd zijn om als pers aanwezig te zijn op deze dag.

ATTENTIE EDITORS
Wij stellen het zeer op prijs als u informatie over het seminar wilt gebruiken voor uw evenementen agenda of publikaties. U kunt eventueel onderstaande informatie kopieren en gebruiken.

De Eerste Nationale E-mail Marketing Conferentie
11 September 2002, Rosarium, Amsterdam

E-mail marketing: van concept development, tot het opbouwen van een database, de analyse van de respons... kennis die voor veel marketeers nieuw is. Er is dan ook een grote behoefte aan praktische informatie rond e-mail marketing, publishing en crm. Van Dusseldorp & Partners organiseert daarom de Eerste Nationale E-mail Marketing Conferentie, op 11 September 2002 in Amsterdam. Registratie (450 Euro) en informatie via www.denec.nl of neem contact op met Marinka van Cleef, Project Manager via mailto:marinka@vandusseldorp.com of bel +31 20 623 1530.


* * * * * * * *

Van Dusseldorp & Partners
Van Dusseldorp & Partners is een onderzoeksbureau gevestigd in Amsterdam met een internationaal team en een wereldwijd netwerk. Het bureau levert business intelligence diensten op het gebied van nieuwe media: onderzoek, nieuwsbrieven, seminars en briefings.