Ingezonden persbericht
08-08-2002
Lancering Eerste Nationale E-mail Marketing Awards en Conferentie, 11
September 2002, Amsterdam
Amsterdam, 8 Augustus 2002 - E-mail heeft impact. Is gepersonaliseerd.
Kent lage kosten per contact. Is meetbaar, en......is interactief. Van
Dusseldorp & Partners,Veritate Technologies en Telecommerce Events
hebben het initiatief genomen tot de organisatie van De Eerste Nationale
E-mail Marketing Conferentie en Awards, op 11 September 2002 te
Amsterdam.
Het gebruik van E-mail is de afgelopen jaren exponentieel toegenomen.
Het medium blijkt niet alleen zeer geschikt voor het onderhouden van
persoonlijke relaties, maar ook voor het aangaan van nieuwe zakelijke
relaties. De Nederlandse markt voor E-mail marketing groeit dan ook snel
nu marketeers en uitgevers de voordelen van email ontdekken. E-mail
marketing is een specialisme. Van concept ontwikkeling, tot het opbouwen
van een database, distributie, de combinatie met andere media uitingen,
de analyse van de respons... kennis die voor veel marketeers en uitgevers
nog nieuw is.
De 1 Nationale E-mail Marketing Conferentie staat geheel in het teken
van e-mail marketing als nieuw medium en gaat in op allerlei aspecten,
van conceptontwikkeling, list management en list broking, acquisition
marketing, retention marketing, opt-in / opt-out problematiek, privacy
regelgeving, tot meetbaarheid en ROI. De conferentie zal zowel marketing
managers van grote en kleine Nederlandse bedrijven bij elkaar brengen,
als professionals uit de snel groeiende markt van bedrijven die diensten
verlenen op het gebied van e-mail marketing. De organisatie verwacht
ruim 150 deelnemers.
De dag wordt afgesloten met de uitreiking van de E-mail Marketing Award
voor de meest effectieve e-mail marketing campagne. Een panel van
deskundigen beoordeelt samen met het publiek de ingezonden campagnes op
creativiteit, effectiviteit en ROI.
Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met onder andere
Veritate Technlogies, BeyondPurple en RapidSugar, branche organisaties
IAB Nederland, Thuiswinkel.org, IPAN, en Fedma (Federation of European
Direct Marketing), en media partners Telecommerce Community, Emerce,
Adformatie, Adfoweb, Adfodirect, Nieuwstribune, E-Vakblad, en het
Tijdschrift voor Marketing. Voor specifieke informatie betreffende
sponsoring kunt u contact opnemen met de Heer Willem Wijnen
Dagvoorziter is Professor Cor Molenaar, Marketing Specialist, eXQuo.
Meer informatie over sprekers, deelnemers, sponsoren en het programma is
te vinden op http://www.denec.nl.
Er is een beperkt aantal pers accreditaties beschikbaar. U kunt contact
opnemen met Kristel van Heemert, Project Assistent via
mailto:kristel@vandusseldorp.com of via +31 20 623 1530 mocht u
geinteresseerd zijn om als pers aanwezig te zijn op deze dag.
ATTENTIE EDITORS
Wij stellen het zeer op prijs als u informatie over het seminar wilt
gebruiken voor uw evenementen agenda of publikaties. U kunt eventueel
onderstaande informatie kopieren en gebruiken.
De Eerste Nationale E-mail Marketing Conferentie
11 September 2002, Rosarium, Amsterdam
E-mail marketing: van concept development, tot het opbouwen van een
database, de analyse van de respons... kennis die voor veel marketeers
nieuw is. Er is dan ook een grote behoefte aan praktische informatie
rond e-mail marketing, publishing en crm. Van Dusseldorp & Partners
organiseert daarom de Eerste Nationale E-mail Marketing Conferentie, op
11 September 2002 in Amsterdam. Registratie (450 Euro) en informatie via
www.denec.nl of neem contact op met Marinka van Cleef, Project Manager
via mailto:marinka@vandusseldorp.com of bel +31 20 623 1530.
* * * * * * * *
Van Dusseldorp & Partners
Van Dusseldorp & Partners is een onderzoeksbureau gevestigd in Amsterdam
met een internationaal team en een wereldwijd netwerk. Het bureau levert
business intelligence diensten op het gebied van nieuwe media:
onderzoek, nieuwsbrieven, seminars en briefings.