Ingezonden persbericht


Persbericht

Wie heeft de beste campagne en -nieuwsbrief voor e-mailmarketing?

De Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards

Tot voor kort konden marketeers er slechts van dromen: een medium waarmee informatie niet alleen individueel en efficiënt kan worden verspreid, maar dat ook automatisch de reacties van elke ontvanger in kaart kan brengen. Meteen gelezen? Meer informatie? Nu aanschaffen? Je vrienden vertellen? E-mail biedt marketeers uitmuntende mogelijkheden bestaande en nieuwe klanten te bereiken. Toch wordt het medium nog weinig gebruikt en er zijn er weinig voorbeelden bekend van goede campagnes.

Telecommerce Community en Van Dusseldorp & Partners hebben daarom het initiatief genomen voor een nieuwe prijs: een prijs voor de beste e-mailcampagne van Nederland. Om adverteerders en marketeers inzicht te geven in het effect en de mogelijkheden van email marketing, en om de pioniers te belonen voor hun creativiteit en professionaliteit. Bureaus en opdrachtgevers kunnen hun e-mail campagnes en nieuwsbrieven inzenden voor de prestigieuze Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards. Op 11 september vindt de uitreiking van de awards plaats tijdens De Eerste Nationale E-mailMarketing Conferentie.

De organisatie heeft inmiddels tal van inzendingen ontvangen: zowel vanuit reclamebureaus als vanuit de uiteenlopende opdrachtgevers is de belangstelling groot.

De Awards zullen in twee categorieën uitgereikt worden:
* E-mail Marketing, een marketingcampagne in een duidelijk afgesloten tijd en met vooraf afgesproken doelstellingen die voornamelijk via e-mail wordt uitgevoerd.

* E-mail Publishing, gericht op het periodiek informeren, winnen, binden en behouden van relaties via e-mail.

De beste inzenders zullen op 11 september hun e-mailnieuwsbrief en marketingcampagne kort presenteren en toelichten. De stem van zowel het publiek als die van een vakjury zal bepalen wie de Awards in ontvangst mogen nemen.

BBP bv is een business-to-business uitgeverij en organisatiebureau, gespecialiseerd in het realiseren van vaktijdschriften, websites, e-zines, vakboeken, vakbeurzen en congressen. BBP geeft het Nederlandse bedrijfsleven informatie over klantcontact en relatiemanagement. Kernbegrippen hierbij zijn CRM, e-business en contactcenters. Daarnaast realiseert BBP sponsored magazines (voorbeelden relatietijdschriften, nieuwsbrieven en personeelsbladen) voor derden .

Van Dusseldorp & Partners is een onderzoeksbureau gevestigd in Amsterdam
met een internationaal team en een wereldwijd netwerk. Het bureau levert
business intelligence diensten op het gebied van nieuwe media: onderzoek, nieuwsbrieven, seminars en briefings.


---


Ingezonden persbericht