Ingezonden persbericht


Persbericht

Nominaties bekend: Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards

De Eerste E-mail Marketing Conferentie gedragen door gehele markt

Voor De Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards zijn de nominaties bekend geworden. Uit de uiteenlopende branches hebben zowel opdrachtgevers als bureaus campagnes en nieuwsbrieven ingezonden. Zes inzendingen zijn genomineerd om de strijd aan te gaan. De inzenders zullen hun e-mailcampagnes op 11 September 2002 aan het publiek van de Eerste Nationale Email Marketing Conferentie en de vakjury presenteren.

Nominaties E-mail Marketing Award:
Pepsi Twist-campagne van .bone Advertising. Pepsi weet op een persoonlijke en creatieve wijze de doelgroep over te halen het nieuwe product Pepsi Twist uit te proberen.
Receptenweb.nl van Savoury Software. Een succesvolle toepassing van van 'viral marketing' in de campagne voor Receptenweb. Aquacare-campagne van Synkronis. Met behulp van onder meer een watertest genereert Aquacare via e-mail leads voor waterbehandelingsinstallaties.

Nominaties E-Mail Publishing Award:
ANWB-nieuwsbrief van RapidSugar. De nieuwsbrief combineert op aantrekkelijke wijze informatie met ontspanning.
Smulweb-nieuwsbrief van OLM Media Services. Smulweb reikt tal van recepten, tips, recensies en wetenswaardigheden aan op het gebied van lekker eten.
Praxis-nieuwsbrief van Yourzine. Een nieuwsbrief die de lezer snel en overzichtelijk weet te informeren over de producten en aanbiedingen van Praxis.

De keuze van de uiteindelijke winnaars zal het resultaat zijn van de beoordeling van het publiek en de vakjury. De jury staat onder leiding van Cor Molenaar, en bestaat verder uit: Igor Beuker (IAB), Wijnand.Jongen (Thuiswinkel.org), Marc. Borgers (IDMK), Marianne van Leeuwen (Ipan), Monique van Dusseldorp (Van Dusseldorp & Partners), Arno Veugelers (Telecommerce Events).

De uitreiking van de awards zal plaatsvinden tijdens DENEC, De Eerste Nationale Emailmarketing Conferentie, een initiatief van Van Dusseldorp & Partners, Telecommerce Events en Veritate Technologies. Het evenement wordt gedragen door uiteenlopende organisaties die als sponsor en partner achter het evenement staan: naast Veritate zijn dat Besides Purple, RapidSugar, Synkronis, E-mark, TDX, Yourzine, Rotaform, Informaxion, Kahuna, Thuiswinkel.org, en branche organisaties IPAN, IAB en de Fedma. Mediapartners zijn Emerce, Nieuwstribune, Vakblad, Reclameweek, Adfoweb, Adformatie, Admanager, MediaFacts, Tijdschrift voor Marketing en Incentive.

Telecommerce Events is organisator van seminars, vakbeurzen en congressen op gebied van klantcontact en relatiemanagement. Kernbegrippen hierbij zijn CRM, e-business en contactcenters.

Van Dusseldorp & Partners is een onderzoeksbureau gevestigd in Amsterdam met een internationaal team en een wereldwijd netwerk. Het bureau levert business intelligence-diensten op het gebied van nieuwe media: onderzoek, nieuwsbrieven, seminars en briefings.


---


Ingezonden persbericht