Persbericht
Nominaties bekend: Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards
De Eerste E-mail Marketing Conferentie gedragen door gehele markt
Voor De Eerste Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards
zijn de nominaties bekend geworden. Uit de uiteenlopende branches hebben
zowel opdrachtgevers als bureaus campagnes en nieuwsbrieven ingezonden.
Zes inzendingen zijn genomineerd om de strijd aan te gaan. De inzenders
zullen hun e-mailcampagnes op 11 September 2002 aan het publiek van de
Eerste Nationale Email Marketing Conferentie en de vakjury
presenteren.
Van Dusseldorp & Partners is een onderzoeksbureau gevestigd in Amsterdam
met een internationaal team en een wereldwijd netwerk. Het bureau levert
business intelligence-diensten op het gebied van nieuwe media:
onderzoek, nieuwsbrieven, seminars en briefings.
Nominaties E-mail Marketing Award:
Nominaties E-Mail Publishing Award:
De keuze van de uiteindelijke winnaars zal het resultaat zijn van de
beoordeling van het publiek en de vakjury. De jury staat onder leiding
van Cor Molenaar, en bestaat verder uit: Igor Beuker (IAB),
Wijnand.Jongen (Thuiswinkel.org), Marc. Borgers (IDMK), Marianne van
Leeuwen (Ipan), Monique van Dusseldorp (Van Dusseldorp & Partners), Arno
Veugelers (Telecommerce Events).
De uitreiking van de awards zal plaatsvinden tijdens DENEC, De Eerste
Nationale Emailmarketing Conferentie, een initiatief van Van Dusseldorp
& Partners, Telecommerce Events en Veritate Technologies. Het evenement
wordt gedragen door uiteenlopende organisaties die als sponsor en
partner achter het evenement staan: naast Veritate zijn dat Besides
Purple, RapidSugar, Synkronis, E-mark, TDX, Yourzine, Rotaform,
Informaxion, Kahuna, Thuiswinkel.org, en branche organisaties IPAN, IAB
en de Fedma. Mediapartners zijn Emerce, Nieuwstribune, Vakblad,
Reclameweek, Adfoweb, Adformatie, Admanager, MediaFacts, Tijdschrift
voor Marketing en Incentive.
Telecommerce Events is organisator van seminars, vakbeurzen en
congressen op gebied van klantcontact en relatiemanagement.
Kernbegrippen hierbij zijn CRM, e-business en contactcenters.
---
Ingezonden persbericht