Ingezonden persbericht

Geachte redactie,

Woensdag 18 september organiseert de BVAcademy de Workshop 'Integrated Brand Building' in Meeting Plaza te Amsterdam.

In de BVAcademy Workshop werkt Arko van Brakel samen met Sebastiaan van Rijnsoever, Mitch Roedoe en Koen Verhagen van .bone een praktijkcase uit. De deelnemers krijgen de taak om verschillende mediakanalen optimaal in te zetten. Daarnaast laat Marc Oosterhout van N=5 aan de had van deze case zien, hoe de merkstrategie van product of dienst verbeterd wordt door de inzet van de juiste kanalen. Integreren van media is hierbij het sleutelwoord, waarbij het positioneren van het merk zowel online als via TV, print of radio centraal staat. De uitdaging is het combineren van verschillende media op een effectieve manier, zodat ze elkaar niet alleen afwisselen, maar ook ondersteunen en zelfs versterken.

De BVAcademy organiseert elke twee maanden bijeenkomsten om hun leden te informeren over branchegerelateerde onderwerpen. Meer informatie kunt u vinden op:



Ingezonden persbericht