Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Bookmark ondersteunt campagne Klassiek Kado met website

Naarden,19 september 2002, Bookmark, Universal Music en Warner Music werken samen om de najaarscampagne Klassiek Kado te ondersteunen met het online interactie platform www.klassiekkado.nl.

Op basis van de kennis en technologie van de internet community voor klassieke muziek liefhebbers Villa Tutti (www.villatutti.nl, een initiatief van Bookmark) is de campagne website www.klassiekkado.nl ontwikkeld. Tijdens deze campagne wordt de verzamel-cd 'Klassiek Kado', met daarop 25 nummers uit de Klassiek Kado collectie, aangeboden voor de speciale prijs van ¤ 4,99. Op de bijbehorende website vindt de bezoeker uitgebreide informatie over alle cd's, inclusief tracklistings en sound-samples. Aan elke cd is een online prijsvraag gekoppeld. Geïnteresseerden kunnen zich laten registreren als "fan" van een specifieke cd en daarmee in de toekomst per e-mail tips ontvangen betreffende relevante evenementen, nieuwe releases en nieuws rondom artiesten en muziek op de cd.

Naast de campagne website www.klassiekkado.nl wordt de campagne ook ondersteund door middel van print advertenties, radio commercials en een tv-spot.

NOOT AAN DE REDACTIE:

Over Bookmark:
Bookmark adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing en multi channel marketing strategieën. Bij de inzet van direct marketing en customer relationship management (CRM) wordt steeds meer gebruik gemaakt van nieuwe media zoals internet en mobiele communicatie. Het realiseren van loyaliteit bij klanten is hierbij een belangrijke doelstelling. Bookmark is in meer dan vijf jaar uitgegroeid tot één van de grootste interactieve marketing adviesbureaus in Nederland. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals Brabantia, Center Parcs, Citroën, Esselte, Fuji, Grolsch, Philips, Unilever, Van der Meulen Meesterbakkers en Videoland.

Bookmark is onderdeel van het DraftWorldwide netwerk, een toonaangevend en wereldwijd bureaunetwerk voor geïntegreerde marketingoplossingen. DraftWorldwide, met in totaal meer dan 6o vestigingen wereldwijd, is actief in 19 landen in Europa en is de nummer 1 DM agency in de Verenigde staten. DraftWorldwide maakt deel uit van The Partnership, een divisie van the Interpublic Group of Companies ('s werelds grootste netwerk van marketing- en communicatiebureaus).

Over Villa Tutti:
Villa Tutti (www.villatutti.nl, een initiatief van Bookmark) is een klassieke muziek marketing platform. De doelstelling van Villa Tutti is het uitvoeren van interactieve marketing projecten waarbij gebruik wordt gemaakt van klassieke muziek, alsmede het exploiteren van de kennis over, en de relatie met klassieke muziekliefhebbers. Villa Tutti is partner voor bedrijven die klassieke muziek willen inzetten als communicatiemiddel. Op www.villatutti.nl vindt men nieuws, concerttips, aanbiedingen en een zeer geavanceerde online klassieke muziek agenda waarbij o.m. op basis van individuele voorkeursprofielen concerttips op maat kunnen worden gegenereerd.

Voor meer informatie of beeldmateriaal:
Bookmark
Martien Verdeuzeldonk
Commercial Director
e-mail: m.verdeuzeldonk@bookmark.nl
telefoon: 035 672 10 00