20-9-2002
Kroymans Aston Martin wint Europese Service Excellence Award
2002
Tijdens een internationale bijeenkomst in Parijs voor alle Aston
Martin distributors ter wereld is Kroymans Aston Martin onderscheiden
met de Europese Service Excellence Award 2002.
De onderscheiding voor service advisor Roeland van Baaren en collegas
werd in ontvangst genomen door Kees Bakker en Paula Lenards van
Kroymans. Zij waren blij verrast met deze waardering van zowel Aston
Martin als van cliënten voor de inspanningen van hun organisatie om de
best denkbare service te bieden.
Zoals vrijwel elke andere autofabrikant onderzoekt Aston Martin
voortdurend de tevredenheid van klanten over de service door haar
distributors. Daarbij worden werkelijk de hoogst denkbare normen
gehanteerd. Het bezit van een Aston Martin dient immers even
enthousiast te blijven stemmen als het rijden in een DB7 Vantage of in
een Vanquish. Omdat Aston Martin-klanten op elk gebied het allerbeste
verwachten is het verre van eenvoudig om hun verwachtingen te
beantwoorden, laat staan deze te overtreffen. Het team van Kroymans
Aston Martin slaagt daarin echter beter dan wie ook in continentaal
Europa. Daarmee wonnen zij al eerder prijzen en nu werd het dan de
prestigieuze Europese Service Excellence Award 2002. Het onderstreept
dat er op het gebied van techniek en dienstverlening geen beter adres
in Europa is dan de Aston Martin distributor aan de Hilversumse
Soestdijkerstraatweg.
Dat blijkt overigens ook uit de verkoopresultaten en de klantentrouw.
De hechte samenwerking tussen Kroymans en Aston Martin in Engeland en
het succes op commercieel en servicegebied leiden ertoe dat optimaal
kan worden ingespeeld op wensen van cliënten. Omdat de DB7 Vantage en
de sublieme uit carbon en aluminium gebouwde V12 Vanquish bij Kroymans
zeer in trek blijven, is dit alles bijeen een prima uitgangspunt voor
voortgaand succes in 2002 en daarna!
AutoRai