Simac Techniek NV

News - item

Simac meest innovatieve reseller van het jaar!
Meer info:

Tijdens het eerste ComputerPartner Jaarcongres in het Nederlands Congres Centrum te Den Haag heeft Simac een belangrijke erkenning in de wacht gesleept. Simac is door leveranciers, distributeurs en haar conculega"s uitgeroepen tot de meest innovatieve reseller van het jaar!

De jury, bestaande uit consultant/columnist Bert Landman, hoofdredacteur Marcel Roozeboom (ComputerPartner) en voormalig Compaq-directeur Ton Pannekoek, gaf de volgende toelichting:

"Simac anticipeert heel snel op een moeilijke markt door gebruik te maken van tools (aan front- en back officezijde) die zorgen voor lagere kosten in de supply chain en een verhoogde klanttevredenheid."

Met name het gegeven dat wij daadwerkelijk bijdragen aan een aantoonbare kostenreductie bij onze klanten ten aanzien van hun ICT-omgeving en het beheer daarvan, sprak de jury uitermate aan!

Selectieprocedure
De Award werd uitgereikt tijdens het diner dat volgde op het Jaarcongres. De selectieprocedure was oorspronkelijk begonnen met twintig genomineerden, aangedragen door de belangrijkste vendors en distributeurs. Hieruit konden de lezers van ComputerPartner hun keuze maken. Na deze selectie bleven er tien kandidaten over. Een vakjury bracht dat aantal weer verder terug naar drie resellers. Tijdens het diner werd door dagpresentatrice Pernille La Lau de enveloppe met de naam van de winnaar geopend: SIMAC! Wim van der Velden, director sales & marketing van Simac ICT bv, nam namens Simac de award in ontvangst.

Doelstelling
De toekenning van de Award, die dit jaar voor het eerst wordt uitgereikt, heeft tot doel het ondernemerschap in de zakelijke ICT-tussenhandel te bevorderen. Partners die worden genomineerd moeten daarom als voorbeeld kunnen dienen voor collega's in deze bedrijfstak. Deze prijs wordt in het vervolg jaarlijks uitgereikt en is een (onafhankelijke) erkenning voor de business partner die zich heeft onderscheiden door de innovatieve wijze waarop producten en diensten "aan de man" en naar de markt gebracht worden.

Criteria
Deze innovatieve wijze van "aan de man" en naar de markt brengen van producten en diensten resulteert in een hogere klanttevredenheid, betere kwaliteit en/of lagere kosten. Het innovatieve karakter kan betrekking hebben op marketing- en verkoopmethoden, de interne bedrijfsvoering en de relatie met toeleveranciers (fabrikanten en distributeurs) en horizontale partners. Innovaties dienen de gehele waardeketen te versterken; innovaties die gericht zijn op verbetering van de arbeidsproductiviteit van de klant verdienen extra aandacht.

Bron: Simac Print: