News - item
Simac meest innovatieve reseller van het
jaar!
Meer info:
Tijdens het eerste ComputerPartner Jaarcongres in het Nederlands
Congres Centrum te Den Haag heeft Simac een belangrijke erkenning
in de wacht gesleept. Simac is door leveranciers, distributeurs en
haar conculega"s uitgeroepen tot de meest innovatieve reseller van
het jaar!
De jury, bestaande uit consultant/columnist Bert Landman,
hoofdredacteur Marcel Roozeboom (ComputerPartner) en voormalig
Compaq-directeur Ton Pannekoek, gaf de volgende toelichting:
"Simac anticipeert heel snel op een moeilijke markt door gebruik te
maken van tools (aan front- en back officezijde) die zorgen voor
lagere kosten in de supply chain en een verhoogde
klanttevredenheid."
Met name het gegeven dat wij daadwerkelijk bijdragen aan een
aantoonbare kostenreductie bij onze klanten ten aanzien van hun
ICT-omgeving en het beheer daarvan, sprak de jury uitermate aan!
Selectieprocedure
De Award werd uitgereikt tijdens het diner dat volgde op het
Jaarcongres. De selectieprocedure was oorspronkelijk begonnen met
twintig genomineerden, aangedragen door de belangrijkste vendors en
distributeurs. Hieruit konden de lezers van ComputerPartner hun
keuze maken. Na deze selectie bleven er tien kandidaten over. Een
vakjury bracht dat aantal weer verder terug naar drie resellers.
Tijdens het diner werd door dagpresentatrice Pernille La Lau de
enveloppe met de naam van de winnaar geopend: SIMAC! Wim van der
Velden, director sales & marketing van Simac ICT bv, nam namens
Simac de award in ontvangst.
Doelstelling
De toekenning van de Award, die dit jaar voor het eerst wordt
uitgereikt, heeft tot doel het ondernemerschap in de zakelijke
ICT-tussenhandel te bevorderen. Partners die worden genomineerd
moeten daarom als voorbeeld kunnen dienen voor collega's in deze
bedrijfstak. Deze prijs wordt in het vervolg jaarlijks uitgereikt
en is een (onafhankelijke) erkenning voor de business partner die
zich heeft onderscheiden door de innovatieve wijze waarop producten
en diensten "aan de man" en naar de markt gebracht worden.
Criteria
Deze innovatieve wijze van "aan de man" en naar de markt brengen
van producten en diensten resulteert in een hogere
klanttevredenheid, betere kwaliteit en/of lagere kosten. Het
innovatieve karakter kan betrekking hebben op marketing- en
verkoopmethoden, de interne bedrijfsvoering en de relatie met
toeleveranciers (fabrikanten en distributeurs) en horizontale
partners. Innovaties dienen de gehele waardeketen te versterken;
innovaties die gericht zijn op verbetering van de
arbeidsproductiviteit van de klant verdienen extra aandacht.
Bron: Simac Print: