Ingezonden persbericht


Target neemt deel in Homey Integrated Net Communication

Target Interactive Marketing, de holding van Target Interactive Communication, heeft een aanmerkelijk belang verworven in Homey Integrated Net Communication, een in e-mail marketing gespecialiseerd bureau. Directeur en oprichter van Homey I.N.C. is Jerry Lieveld (32), die zijn sporen heeft verdiend bij verschillende internet bedrijven, waaronder Bright Alley van NOB Interactive. > Lees verder

Eerst rekenen

Meetbaarheid wordt als belangrijk argument gebruikt bij de keuze voor direct marketing. Helaas blijkt meestal pas achteraf dat een actie niet het beoogde rendement heeft opgeleverd. Target heeft enkele handige on line analysetools ontwikkeld waarmee u vooraf kunt berekenen of een actie überhaupt kans van slagen heeft. > Lees verder

Loyaliteitsprogramma nu ook via i-mode en GPRS

Loyalty Lab, de in loyaliteitsprogramma's gespecialiseerde dochter van Target, introduceert tijdens de DM-dagen in Groningen (stand R9) het eerste digitale loyaliteitsprogramma dat ook via i-mode en GPRS kan worden gebruikt. > Lees verder

Wannahaves past CRM praktisch toe door oprichting Wannahaves Member Club

Donderdag 12 september jl. heeft Wannahaves bij de DMSA CRM council een presentatie gegeven over het toepassen van CRM vanuit het perspectief van een ondernemer. Een door Loyalty Lab ontwikkelde, praktische toepassing die overduidelijk uitgaat van de wensen van klanten van Wannahaves. > Lees verder

Schuttingtaalfilter

Er wordt steeds meer via elektronische responsformulieren gerespondeerd, die vervolgens geautomatiseerd verwerkt worden voor fulfilment. Stel dat een boosaardige collega u opgeeft voor een loyaliteitsprogramma en u ontvangt een brief waarin u met uw edele delen wordt aangesproken... > Lees verder

Zes winnaars van Pick the Winner

In de vorige uitgave van deze nieuwsbrief werden u twee mailingen voorgeschoteld van Proefdiervrij. Ze verschilden met name in de vormgeving. Een sloot naadloos aan op de thematische campagne en op de andere prijkte het portret van Joep de Laboratorium hond. Aan u de vraag welke mailing het beste scoorde. > Lees verder

> Nieuwsbrief afmelden > Reageren

Of kijk op www.target.nl.