---
Connect-IT vernieuwt softwareproduct voor kleinere contactcenters

---
Versie 2.2 van de Oké Communicator: nieuw design en voorspellende belfunctie
Weert, 09/26/2002

Het Nederlandse computertelefoniebedrijf Connect-IT Communication heeft een vernieuwde versie op de markt gebracht van de Oké Communicator, zijn softwareproduct voor call- en contactcenters. De toepassing automatiseert en integreert het inkomende en uitgaande telefoon-, voicemail-, fax-, e-mail-, webchat- en webcall-verkeer in interne en externe contactcenters vanaf 10 'seats'. De nieuwe Oké Communicator, versie 2.2, is uitgerust met een nieuw, eenvormig design en een geautomatiseerde uitbelfunctie ("predictive dialer"). Een verdere verhoging van de gebruiksvriendelijkheid stond voorop.

Nieuwe GUI
Connect-IT heeft de Oké Communicator een ander, eenvormig, gezicht gegeven via een nieuwe GUI (Graphical User Interface). Alle delen van het softwareproduct - Oké Reporter, Oké Voice Logging, Unified Messaging System en Oké Call Handler - hebben één en hetzelfde design. Door het nieuwe design en de eenheid in vormgeving is de Oké Communicator nog gebruiksvriendelijker geworden voor contactcentermedewerkers.

Oké Predictive Dialer
Met de in versie 2.2 nieuwe "predictive dialer"-functie wordt een lijst met telefoonnummers automatisch gebeld. Niet meer aangesloten nummers en oproepen die niet beantwoord worden, worden door de Oké Communicator in een aparte lijst geplaatst. De Oké Predictive Dialer voorspelt wanneer een agent een volgend gesprek kan voeren. Dat geldt zowel voor inbound als blended (inbound en outbound tegelijkertijd) calls. De predictive dialer is een zelflerend systeem dat voorspellen mogelijk maakt. De functie verhoogt aanzienlijk de productiviteit in een call- en contactcenter.

Nieuwe hardware
Eveneens nieuw bij versie van 2.2 van de Oké Communicator is dat het aantal poorten is verhoogd. Het systeem is nu schaalbaar van 10 tot 1.000 aansluitingen.

---
END

---
Over Connect-IT
Connect-IT Communication, een 100%-dochter van Telematica International, is een computertelefoniebedrijf. Zijn softwaretoepassing Oké Communicator optimaliseert de communicatie in interne en externe call- en contactcenters met 10 tot 1.000 agenten. De applicatie automatiseert en integreert de inkomende en uitgaande communicatie via verschillende kanalen (telefoon, voicemail, fax, e-mail, web). De Oké Communicator transformeert een Windows NT/2000-systeem tot een multimedia-contactcenter en integreert traditionele PBX (Private Branch Exchange)-, ACD (Automatic Call Distributor)-, IVR (Interactive Voice Response)-, voicemail-, Unified Messaging- en faxsystemen. De toepassing maakt on-linetoezicht en
real-time-rapportering en -bijsturing mogelijk. Ze is schaalbaar en geoptimaliseerd voor een snelle installatie, configuratie en integratie met andere systemen door value-added resellers (VAR's). De Oké Communicator is gericht op de zakelijke dienstverleningsmarkt, de gezondheidssector, de vervoer- en reisbranche, de groot- en detailhandel, de woningbouw en de financiële en onderwijsinstellingen. Interelectra, Rabobank, Manpower en VL Wonen gebruiken de applicatie van Connect-IT in hun contactcenters.
Voor meer informatie
Connect-IT (www.oke-communicator.com), Schatbeurderlaan 10, Postbus 109, NL-6000 AC Weert
Sander Bakker, tel: +31 (0)495 584 800, fax: +31 (0)495 584 869
E-mail: s.bakker@connect-it.ti.nl
NewsEngine PR (www.newsenginepr.com), Paasheuvelweg 26, NL-1105 BJ Amsterdam
Claudia Mairböck, tel: +31 (0)20 567 2170, fax: +31 (0)20 567 2177
E-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:CIT0023-D0B3E