Ingezonden persbericht


persbericht

Bunnik, donderdag 10 oktober 2002

neximus esupport biedt klanten meer service

Nieuwe online diensten verhogen waarde in klantrelaties van Neximus

Vanaf oktober biedt Neximus bv in Bunnik haar klanten meer service met een online helpdesk: Neximus eSupport. Via de website www.Neximus.com kunnen klanten inloggen op een persoonlijke pagina. Op deze persoonlijke pagina worden, naast Neximus eSupport, ook andere handige en belangrijke mogelijkheden geboden.

eSupport: makkelijker kan het niet

Tom Steenbakkers, account manager Neximus: We hebben verschillende toepassingen in de website geplaatst, waarmee wij onze klanten nog makkelijker van dienst zijn. Wanneer een klant via de website van Neximus inlogt op eSupport, kan hij via een beveiligd persoonlijk profiel:


- supportmeldingen invoeren en de status ervan volgen

- de statistieken van de website bekijken

- het content management systeem van de website benaderen

- handleidingen en projectdocumentatie opvragen
Met de realisatie van Neximus eSupport verloopt het beheer van webtoepassingen en projecten voor de klant van Neximus nog makkelijker en sneller. De waarde van Neximus eSupport ligt in het op één plek onder handbereik van de klant brengen van verschillende webtoepassingen.

Service is meerwaarde

Wij verbeteren continu de service aan onze klanten, aldus Tom Steenbakkers. Daarom kijken we doorlopend kritisch naar onze klantrelaties om te bepalen hoe we nóg meer waarde kunnen bieden . Het resultaat hiervan is Neximus eSupport. Makkelijker kan het niet voor de klant.

Over Neximus

Neximus is sinds de oprichting in 1997 een groeiend en winstgevend internet bedrijf. Neximus werkt met en voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven en de overheid. Hun succesvolle werkwijze is er op gericht projecten beheersbaar en overzichtelijk te houden. Hierdoor hebben opdrachtgevers helder inzicht in activiteiten en kosten. De projecten zijn daardoor on-time en on-budget.

Neximus is expert in het ontsluiten van digitale informatie. Dit doen zij door informatie processen en webtoepassingen te ontwerpen, realiseren en integreren. Daarom is Neximus niet alleen gespecialiseerd in het bouwen van technische oplossingen, maar ook in verander- en informatiemanagement.

Neximus is altijd duidelijk. Ook over hun toegevoegde waarde. Kwaliteit, expertise en snelheid zijn de bouwstenen van het succes.

einde bericht

meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Tom Steenbakkers
030 - 659 26 36, t.steenbakkers@neximus.com

4404f9.png4404ff.gifNeximus bv

Regulierenring 2

3981 LB Bunnik

Tel: 030 659 26 36

Fax: 030 659 26 46

E-mail: info@neximus.com

Internet: www.neximus.com

Pagina 2 ©2002 Neximus bv

Neximus bv

Regulierenring 2 Tel: 030 - 659 26 36 E-mail: info@neximus.com ABN AMRO 43.95.81.001

3981 LB Bunnik Fax: 030 - 659 26 46 www.neximus.com KvK Utrecht 30144923