PERSBERICHT

Lynx DM start met online joint promotion site
MatchyourBusiness.com

Amsterdam, 10 oktober 2002 - Het direct marketing bureau Lynx DM is van start gegaan met de eerste Nederlandse online joint promotion site. Het doel van dit initiatief is om bedrijven met elkaar in contact te brengen voor gezamenlijke joint promotion acties. De gratis database op www.matchyourbusiness.com bevat een groot aantal producten, diensten en media.

Lynx DM heeft deze site gelanceerd omdat opdrachtgevers hen regelmatig verzoeken joint promotions activiteiten op te zetten. "Bedrijven die in samenwerking met een ander bedrijf iets extra's willen doen voor hun klanten, abonnees, leden of donateurs kloppen vaak bij ons aan", zegt algemeen directeur John Schut. "Zij willen bijvoorbeeld een bel & win activiteit, een puzzelactie of een speciale aanbieding organiseren. Onze online joint promotion site stelt hen in staat daarvoor de geschikte partner te vinden".

Bedrijven en media kunnen zich zonder kosten via de website of in contact met Lynx DM aanmelden om te worden opgenomen in de database. Bedrijven die de juiste match niet direct vinden via de database, kunnen tegen betaling een verdere zoekopdracht plaatsen. Lynx DM gaat in dat geval op zoek naar het geschikte medium of de passende aanbieding.

Over Lynx DM
Lynx Direct Marketing b.v. is een full service direct marketing bureau. Lynx DM maakt responsverhogende concepten, werkt veelvuldig samen met vaste partners en leveranciers en heeft een uitgebreid internationaal netwerk. Lynx DM koopt jaarlijks voor meer dan EUR 5.000.000 producten en diensten in, waardoor schaalvoordelen worden bereikt. Lynx DM is gespecialiseerd in internationele direct marketing campagnes. Verder bestaan haar producten en diensten uit strategisch direct marketing advies, database bewerkingen, listbroking, creatie, direct mail, internet, postverzending, projectmanagement voor (internationale) DM-campagnes en Joint Promotions. Lynx DM werkt samen met Target Interactive Communication, Moore Response Marketing, MailDialog, Gesellschaft für Sozialmarketing (GFS), Amsterdam Response Generation (ARG) en Daxx. Opdrachtgevers van Lynx DM zijn onder meer Forrester Research Europe, Stokke, Duitse Loterij en Stratagene.