Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Uw klant kunnen bereiken en beter leren kennen:

Presentaties laatste onderzoeken Gartner & E-moti Research tijdens seminar 'Analysing the Dimensions of Customer Interaction' - 10 oktober, Media Plaza, Utrecht

Woerden, 4 oktober 2003 - Op 10 oktober vindt de tweede editie plaats van het succesvolle seminar 'Analysing the Dimensions of Customer Interaction'.
In navolging van het succes van vorig jaar presenteert Telecommerce Events in samenwerking met aansprekende partners ook nu weer in één middag de laatste onderzoeken en ervaringen op het gebied van klantcontact en relatiemanagement.
Het seminar vindt plaats in Media Plaza (hal 6, Jaarbeurs Utrecht) en staat dit jaar in het teken van 'de klantanalyse', ofwel: de klant kunnen bereiken en beter leren kennen!

Recent verschenen onderzoeken en opgedane ervaringen van toonaangevende organisaties op het gebied van CRM en (e-)business zullen hier worden belicht:
o De Gartner Group, wereldwijd marktleider op het gebied van business & technologie intelligentie opent het seminar. Brian Wood, research director van Gartner presenteert de meest recente onderzoeken over de marktontwikkelingen en key issues op CRM-gebied: de doelstellingen, failures en succesfactoren.
o E-moti Research presenteert het onderzoek over de perceptie van consumenten en de wijze waarop ze worden benaderd met commerciële informatie.
o Vervolgens presenteren de toonaangevende organisaties Siebel, DataDistilleries en Newtel Essence hun ervaringen die zij recent hebben opgedaan op het (e-)gebied van klantcontact en klantanalyse.

Telecommerce Events is organisator van seminars, vakbeurzen en congressen op het gebied van klantcontact en relatiemanagement en maakt onderdeel uit van de Telecommerce Community van uitgeverij BBP bv.



Ingezonden persbericht