Persberichten - 17/10/2002

Roularta Media Group bouwt online service center voor abonnees uit

Roularta Media Group bouwt online service center voor abonnees uit Roularta lanceert een nieuwe website "abonnementen.be". De site kadert binnen de abonnementenstrategie van de groep en wordt een volwaardig extra verkoops- en servicekanaal, naast het bestaande 24u/24u call center. Rond "abonnementen.be" kan de volledige interactie met de abonnee langs elektronische weg verlopen, van het aanvragen en betalen van nieuwe abonnementen op de producten van Roularta, tot het beheer en hernieuwen van bestaande abonnementen. De site is tevens een responskanaal voor on- en offline direct marketing acties van de verschillende titels. "Abonnementen.be" is volledig geïntegreerd met het backoffice abonnementensysteem. Dit maakt tweerichtingsverkeer via elektronische weg mogelijk, wat een aanzienlijke besparing oplevert van port- en administratiekosten. De site werd intern ontwikkeld door Roularta IT Solutions. Voor de online betaalmodaliteiten (kredietkaart en homebanking) op de site werd een beroep gedaan op de gespecialiseerde firma Ogone, waardoor beveiligd betalingsverkeer verzekerd is.

Bron: RMG
Provider: Euronext Brussels