17/10/2002 Baan World Users conferentie (BWU)

Baan kondigt voor het derde kwartaal reeks nieuwe klanten aan Nieuwe klanten in Noord-Amerika, Azië en Latijs-Amerika en succesvolle implementaties bij UK Defense Aviation Repair Agency, A-dec, en Wonderware.

Voorthuizen - 17 oktober 2002 - Baan, wereldwijd leverancier van B2B collaborative commerce oplossingen (ERP, SCM, CRM en PLM), kondigt een belangrijke groei aan van het aantal klanten. Aan het eind van het derde kwartaal heeft Baan 67 nieuwe contracten afgesloten in Noord-Amerika en 31 in Latijns-Amerika voor de iBaan suite van internet-enabled oplossingen.
Verdere informatie is te vinden op: http://www.baan.com

Baan kondigt OpenWorldX aan, het platform voor het creëren van nieuwe, innovatieve oplossingen voor industriële ondernemingen - iBaan Value Apps

Enterprise-level architectuur complementeert ArchestrA en Production Engine zorgt voor Invensys Real Time Enterprise Framework

Voorthuizen - 17 oktober 2002 - Baan kondigt zijn iBaan Value Apps strategie aan en OpenWorld, een nieuw platform voor het snelle ontwikkelen en inzetten van business process solutions.

OpenWorldX helpt klanten hun belangrijkste business-processen en activiteiten, onafhankelijk van mensen en applicaties, te beheren. Hierdoor kunnen bedrijven een optimaal rendement halen uit reeds gedane ict-investeringen. iBaan Value Apps stelt bedrijven in staat effectiever te reageren op de huidige economische ontwikkelingen. Verdere informatie is te vinden op: http://www.baan.com

Baan voegt SRM mogelijkheden toe met lancering van iBaan Sourcing en iBaan E-procrement vernieuwingen
Relatiebeheer met leveranciers om productiviteit te verhogen en kosten te verlagen

Voorthuizen - 17 oktober 2002 - Baan, wereldwijd leverancier van B2B collaborative commerce oplossingen (ERP, SCM, CRM en PLM) en onderdeel van Invensys plc., kondigt met het uitbrengen van iBaan Sourcing en vernieuwingen van de E-Procurement oplossingen een belangrijke focus aan op Supplier Relationship Management (SRM).
Verdere informatie is te vinden op: http://www.baan.com

A-dec implementeert iBaan for CRM voor het creëren van een online tool voor wereldwijd dealer netwerk
Nieuw OrderNet systeem gaat live: kortere time-to-market en 100% accurate orderverwerking.

Voorthuizen - 17 oktober 2002 - A-dec, wereldwijd de grootste leverancier van gebitsverzorgings- apparatuur, is live gegaan met de iBaan for CRM oplossing. A-dec heeft iBaan for CRM geïmplementeerd als basis voor zijn nieuwe wereldwijde`OrderNet´ web-based verkoop-, configuratie- en bestelsysteem.
Verdere informatie is te vinden op: http://www.baann.com/home/press

Contactpersoon bij Baan Benelux is Carolijn Peelen. Tel: +31 (0)342 42 88 88
Fax: +31 (0)342 42 88 22
Email: cpeelen@baan.nl

Contactpersoon bij Brodeur Worldwide is Anja Verheij. Tel: +31 (0)20 346 20 00
Fax: +31 (0)20 669 72 65
Email: averheij@nl.brodeur.com