Gemeente Doorn


Vergaderingen

VERGADERING COMMISSIES GEMEENTERAAD

In de week van 14 oktober vergaderen de gemeenteraadscommissies. Alle vergaderingen vinden plaats in de raadzaal.
Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat de mogelijkheid het woord te voeren. Tevens is het mogelijk spreektijd te vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik willen maken dienen dit voor aanvang van de vergadering te melden bij de commissiegriffier. Voor de commissie Grondgebied is de commissiegriffier de heer J.G.M. Vermaat.
Voor de commissie Bevolking is de commissiegriffier mevrouw drs B.R.M. Kleuskens.
Voor de commissie voor Algemene Bestuurszaken en Middelen is de commissiegriffier de heer M.A.M. Hooijman.

Op dinsdag 15 oktober vanaf 19.30 uur vergadert de commissie Grondgebied. De voorlopige agenda luidt als volgt:
1. Opening

2. Vaststelling van de agenda

3. Verslag van de gecombineerde en de reguliere vergadering van 10 september 2002 gehouden vergadering

4. Open vragenronde voor de burgers

5. Ingekomen stukken en mededelingen
a. Nieuwsbrief monumentenzorg

6. Beheervisie Bosopstanden gemeente Doorn
7. Uitwerking verkoop openbaar groen

8. Vervanging Biels

9. Productbegroting 2003

10. Delegatiebesluit ex artikel 19,lid 1, van de Wet op de Ruimtelijke Ordening

11. Voorbereidingsbesluit Landelijk Gebied

12. Besluitenlijsten college

13. Rondvraag

14. sluiting

Op woensdag 16 oktober vanaf 19.30 uur vergadert de commissie Bevolking. De voorlopige agenda luidt als volgt:
1. Opening

2. Vaststelling van de agenda

3. Verslag van de op 19 juni 2002 gehouden vergadering
4. Open vragenronde voor burgers

5. Presentatie directeur R. Stevens van Pluswerk Reïntegratie
6. Besluitenlijsten B&W: dd: 27 augustus 3, 10, 17, 24 september en 1 oktober

7. Ingekomen stukken en mededelingen:
a. Strategisch plan Pluswerk 2002-2005
b. Project Sociale Activering door Pluswerk c. Verzoek St. Dorpenband Doorn-Victoria om bijdrage in organisatie benefietconcert
d. Verslag Werkconferentie Doorn in verband met Regionale Sociale Dienst heuvelrug Kromme Rijn
e. Gesubsidieerde arbeid
f. Jaarverslag 2001 en het verslag schooljaar 2000-2001 Doorn van het EDI Midden Nederland
g. Benoemingen cliëntenraad Sociale Zaken h. Rapportage project Stade in het kader van Sociale Activering i. Notitie Kulturhus Doorn
j. Evaluatie project Kansrijk op de Heuvelrug k. Subsidies 2003
l. Plan van aanpak project Bedrijfsverzamelgebouw Werk, Inkomen en Activering Zeist e.o.

8. Mededelingen van de wethouder

9. Programma Voorzieningen Huisvesting Onderwijs 2003
10. Nieuwe verordeningen: Toeslagen en Verlagingen, Premiebeleid en vrijlating van inkomsten en Bijzondere Bijstand
11. Verordening Leerlingenvervoer gemeente Doorn
12. Begroting 2003 gemeente Doorn

13. Rondvraag en inventarisatie agendapunten volgende vergadering
14. Sluiting

Op donderdag 17 oktober vanaf 19.30 uur vergadert de commissie voor Algemene Bestuurszaken en Middelen. De voorlopige agenda luidt als volgt:

1. Opening

2. Vaststelling van de agenda

3. Vaststelling van het verslag van de vergadering van de commissie ABM van 12 september 2002, alsmede het verslag van de gecombineerde vergadering van 10 september 2002
4. Open vragenronde voor burgers

5. Ingekomen stukken en mededelingen
a. Moties van de gemeenten Amerongen en Leersum inzake de bestuurlijke organisatie
b. Jaaroverzicht verzoekschriften Nationale Ombudsman c. Definitieve adviezen Programmaraad Utrecht Zuidoost voor samenstelling basis- en pluspakket radio en t.v., alsmede diverse verslagen van de vergaderingen van de Programmaraad d. Deelplannen van het gemeentelijk rampenplan van de operationele diensten (Politie en Regionaal Geneeskundige Functie)
e. Begroting Brandweer Regio Utrechts Land 2003 f. Jaarverslag 2001 van de Politie Regio Utrecht
6. Vervanging tankautospuit

7. Luchtverwarmingsinstallatie brandweerkazerne
8. Initiatiefvoorstel van de heren G. Lindijer en mr. J. Sap tot vaststelling van een Verordening raadplegend referendum gemeente Doorn

9. Verordening verwerking persoonsgegevens
10. Voorstel tot aanpassing van de inrichting van de raadzaal
11. Sociaal Jaarverslag 2001

12. Rapport inzake de controle van de jaarrekening 2001
13. Overzicht inhuur personeel en onderuitputting personeelskosten 2002

14. Begroting 2003 en meerjarenbegroting 2003-2006
15. Begrotingswijzigingen

16. Besluitenlijsten college

17. Rondvraag

18. Sluiting