Ingezonden persbericht

Campingcheques populairder dan ooit

ALKMAAR, 20021015 -- Steeds meer kampeerders ontdekken het gemak en de goedkope tarieven van Camping Cheque. In 2002 werden maar liefst 360.000 cheques verkocht in Nederland, tweemaal zoveel als in 2001. Daarom heeft de Camping Cheque organisatie hard gewerkt aan verdere uitbreiding van het aantal kampeerterreinen waar men met deze cheques de overnachtingen kan betalen.

Nieuwe brochure
De nieuwe brochure 2003, die 25 oktober as. op de Kampeer- en Caravan RAI te Amsterdam wordt gepresenteerd, beschrijft maar liefst 331 luxe campings op 368 pagina's. Noorwegen en Zweden zijn nieuwe landen in het "assortiment". Daarmee is Camping Cheque uitgegroeid tot veruit de grootste keten van campings met aanbod uit 17 landen in Europa. Voor het eerst zijn ook een aantal naturistencampings gecontracteerd die apart, achterin de "Gids voor Europa 2003" gepresenteerd worden.

Discovery Cheque
Bij Camping Cheque in Alkmaar is vanaf 2003 de nieuwe "Discovery Cheque" te koop. Deze cheque is voortaan het betaalmiddel voor de 20 themareizen en combi-rallys die Camping Cheque in 2003 aanbiedt. Tijdens een combi-rally verblijft men op meerdere campings om zo tijdens de vakantie een hele provincie goed te leren kennen, onder deskundige leiding van de campinghouder, die zijn gasten persoonlijk begeleidt bij de dagelijkse excursies. Enkele voorbeelden van themareizen:

- Koken en proeven in de Alpen;

- Dolce Vita in Italië;

- Wijnproeven in Bourgondië;

- Pétanque in de Dordogne

Presentatie nieuwe website
Camping Cheque pakt groot uit op de Vakantiebeurs Utrecht met maar liefst 500 m 2 standruimte verdeeld over 4 stands. Hier wordt van 8 tot 12 januari as. de geheel vernieuwde website www.campingcheque.nl gepresenteerd. Voortaan kan men hier niet alleen alle deelnemende campings online bekijken, maar ook een keus maken uit 20 themareizen. Nieuw is de mogelijkheid online te discussiëren in het forum. Geïnteresseerden kunnen zich op de site ook aanmelden voor de gratis nieuwsbrief die voortaan tenminste eens per maand aan alle abonnees wordt gemaild.



Ingezonden persbericht