Ingezonden persbericht

Subject: Persbericht
MIME-Version: 1.0
boundary="----_=_NextPart_001_01C27FF2.2B3C1EEE"
Date: Wed, 30 Oct 2002 09:56:00 +0100
Message-ID: content-class: urn:content-classes:message
X-MS-Has-Attach:
X-MS-TNEF-Correlator:
Thread-Topic: Persbericht
Thread-Index: AcJ/8iFx96n3s+vkEdaR1gBQ2m7GVA==
From: "pr-afeling"

30 oktober 2002

P E R S B E R I C H T

De website van het Groninger Museum krijgt internationale prijs

Internetspecialist TMLC ontvangt prijs voor website Groninger Museum

Internetspecialist TMLC heeft een Quality Seal van de Europese multimediacompetitie Europrix 2002 ontvangen.

TMLC heeft dit jaar de revolutionaire website van het Groninger Museum opgegeven voor de prestigieuze Europese Europrix 2002. Europrix is een jaarlijks terugkerende Europese wedstrijd die speciaal georganiseerd wordt voor Europese producenten en ontwerpers die multimediaproducten hebben ontwikkeld en uitgegeven.

De website van het Groninger Museum is in de categorie Knowledge, Discovery and Culture bekroond met de Quality Seal award. De multimediaproducten werden door een onafhankelijke, internationale deskundige jury van 35 beoordeeld op kwaliteit, inhoud, navigatie, gebruikersgemak, aantrekkelijkheid en technische realisering. Deze hebben besloten dat de website een duidelijke toegevoegde waarde voor de uiteindelijke gebruikers heeft.

Profiel The Missing Link Company TMLC is gespecialiseerd in het realiseren van websites, intranet en extranet applicaties. Daarbij heeft zij veel ervaring met internet consultancy, e-business oplossingen en de integratie van backoffice systemen. TMLC behoort tot de grootste internetbedrijven van Nederland. TMLC werkt voor uiteenlopende klanten als ING, Ministerie van Financiën, diverse gemeentes, Bussines Nieuws, Wolters Noordhof en KPN. TMLC is eind 1998 opgericht door René Schoenmakers (31) en Klaas Oost (27), beiden afkomstig van KPN waar ze geruime tijd werkzaam waren als internet specialist. www.tmlc.com

Noot voor de redactie,