Comsys introduceert SMS Campaign Manager:
Klanten persoonlijk informeren tegen geringe kosten
Soesterberg, 19 november 2002 - Comsys introduceert SMS Campaign Manager,
een communicatieplatform om SMS-verzoeken te ontvangen en te verwerken. Dit
platform is ontworpen om back-office applicaties te verbinden aan mobiele
netwerken, onafhankelijk van de gewenste SMS-provider (broker). De
SMS-verzoeken kunnen geïnitieerd worden door agents, Interactive Voice
Response-systemen (IVR's) of via het web. SMS Campaign Manager biedt
organisaties een nieuwe service om klanten persoonlijke en dynamische
informatie te sturen.
Voorbeelden van informatie die via SMS naar klanten kan worden gestuurd, zijn
speciale aanbiedingen, voorraadinformatie, aflever/retour-informatie of
reserveringsnummers. Ook kunnen er telefoonnummers worden meegestuurd waarmee
klanten persoonlijke informatie kunnen opvragen over artikelen of
bestellingen. In deze dialoog kan tevens de optie worden opgenomen die
klanten de mogelijkheid biedt te worden doorverbonden met een live agent. Op
de Comsys-platformen kunnen al deze processen worden gemonitord en
bijgehouden met speciale statistische applicaties.
SMS Campaign Manager kan in veel verschillende sectoren gebruikt worden, zoals de reiswereld, vastgoedsector, recruitment, publieke dienstverlening en andere sectoren die te maken hebben met boekingen/reserveringen. Ook kan het als intern kanaal gebruikt worden voor bijvoorbeeld supply chain management. SMS Campaign Manager is goedkoper dan de meeste communicatiekanalen en de 'return on investment' is heel kort. Organisaties kunnen zich ermee onderscheiden van hun concurrenten en hun klantenbinding verhogen. Daarnaast zullen er meer bezoekers naar bijvoorbeeld de website worden getrokken.
Comsys B.V., Amersfoortsestraat 124-D, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg. Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.comsys.nl.
Over Comsys:
Comsys is gespecialiseerd in het ontwikkelen, integreren en onderhouden van
geautomatiseerde systemen voor de communicatie tussen klanten en bedrijven.
De oplossingen van Comsys variëren van gespecialiseerde, veelal op
spraaktechnologie gebaseerde, telefonieoplossingen en de integratie van
multimedia contact centers tot en met producten en diensten voor (mobiele)
operators en serviceproviders. Voorbeelden hiervan zijn saldo- en
koersinformatiesystemen voor financiële instellingen, automatische bestel- en
transactiesystemen voor bedrijven en IN-, Billing- en Voice Services voor de
telecommunicatiesector.
Comsys vertaalt de doelstellingen van bedrijven op het gebied van
klantencommunicatie in branchegerichte oplossingen, zowel standaardmodules
als op maat voor de klant ontwikkeld. Voor onze klanten betekent dit onder
meer lagere kosten per klantcontact, beter inzicht in klantgedrag en een
hogere servicegraad voor hun relaties. Comsys is een internationale
organisatie met kantoren in Nederland en Groot-Brittannië en wereldwijd
gerealiseerde installaties. Toonaangevende ondernemingen als Euronext,
Fortis, ING-groep, IKEA, Otto, Wehkamp, Festo, Polkomtel, Swisscom en Orga
Kartensysteme maken gebruik van de diensten en oplossingen van Comsys.
Voor redactionele informatie:
Comsys B.V.
Johan Pieters
Tel. 033 - 445 22 00
E-mail: johan.pieters@comsys.nl
Website: www.comsys.nl
Influx PR
Jakob Brons / Frieda Zieleman
Tel. 055 - 366 30 34
E-mail: prinflux@cs.com
Website: www.influx-pr.com