Ingezonden persbericht

Comsys introduceert SMS Campaign Manager:
Klanten persoonlijk informeren tegen geringe kosten

Soesterberg, 19 november 2002 - Comsys introduceert SMS Campaign Manager, een communicatieplatform om SMS-verzoeken te ontvangen en te verwerken. Dit platform is ontworpen om back-office applicaties te verbinden aan mobiele netwerken, onafhankelijk van de gewenste SMS-provider (broker). De SMS-verzoeken kunnen geïnitieerd worden door agents, Interactive Voice Response-systemen (IVR's) of via het web. SMS Campaign Manager biedt organisaties een nieuwe service om klanten persoonlijke en dynamische informatie te sturen.

Voorbeelden van informatie die via SMS naar klanten kan worden gestuurd, zijn speciale aanbiedingen, voorraadinformatie, aflever/retour-informatie of reserveringsnummers. Ook kunnen er telefoonnummers worden meegestuurd waarmee klanten persoonlijke informatie kunnen opvragen over artikelen of bestellingen. In deze dialoog kan tevens de optie worden opgenomen die klanten de mogelijkheid biedt te worden doorverbonden met een live agent. Op de Comsys-platformen kunnen al deze processen worden gemonitord en bijgehouden met speciale statistische applicaties.

SMS Campaign Manager kan in veel verschillende sectoren gebruikt worden, zoals de reiswereld, vastgoedsector, recruitment, publieke dienstverlening en andere sectoren die te maken hebben met boekingen/reserveringen. Ook kan het als intern kanaal gebruikt worden voor bijvoorbeeld supply chain management. SMS Campaign Manager is goedkoper dan de meeste communicatiekanalen en de 'return on investment' is heel kort. Organisaties kunnen zich ermee onderscheiden van hun concurrenten en hun klantenbinding verhogen. Daarnaast zullen er meer bezoekers naar bijvoorbeeld de website worden getrokken.

Comsys B.V., Amersfoortsestraat 124-D, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg. Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.comsys.nl.

Over Comsys:
Comsys is gespecialiseerd in het ontwikkelen, integreren en onderhouden van geautomatiseerde systemen voor de communicatie tussen klanten en bedrijven. De oplossingen van Comsys variëren van gespecialiseerde, veelal op spraaktechnologie gebaseerde, telefonieoplossingen en de integratie van multimedia contact centers tot en met producten en diensten voor (mobiele) operators en serviceproviders. Voorbeelden hiervan zijn saldo- en koersinformatiesystemen voor financiële instellingen, automatische bestel- en transactiesystemen voor bedrijven en IN-, Billing- en Voice Services voor de telecommunicatiesector.
Comsys vertaalt de doelstellingen van bedrijven op het gebied van klantencommunicatie in branchegerichte oplossingen, zowel standaardmodules als op maat voor de klant ontwikkeld. Voor onze klanten betekent dit onder meer lagere kosten per klantcontact, beter inzicht in klantgedrag en een hogere servicegraad voor hun relaties. Comsys is een internationale organisatie met kantoren in Nederland en Groot-Brittannië en wereldwijd gerealiseerde installaties. Toonaangevende ondernemingen als Euronext, Fortis, ING-groep, IKEA, Otto, Wehkamp, Festo, Polkomtel, Swisscom en Orga Kartensysteme maken gebruik van de diensten en oplossingen van Comsys.

Voor redactionele informatie:

Comsys B.V.
Johan Pieters
Tel. 033 - 445 22 00
E-mail: johan.pieters@comsys.nl
Website: www.comsys.nl

Influx PR
Jakob Brons / Frieda Zieleman
Tel. 055 - 366 30 34
E-mail: prinflux@cs.com
Website: www.influx-pr.com