Homey i.n.c. start kerstkaartenactie voor Unicef

Amsterdam, 22 november 2002 - Homey i.n.c. zet zich in voor Unicef door het starten van een digitale kerstkaartenactie. Deze actie biedt bedrijven de mogelijkheid een bijdrage te leveren aan het werk van Unicef door het versturen van een kerstwens naar hun relaties per e-mail.

Het versturen van digitale kerstkaarten is een kostenefficiënte manier om relaties goede feestdagen te wensen. Hierbij wordt geprofiteerd van de originaliteit en flexibiliteit van het medium e-mail. Bedrijven kiezen een design uit de speciaal ontworpen kaarten die te zien zijn op de site www.kerstkaartvoorunicef.nl of kunnen een kerstkaart naar eigen wens laten ontwerpen. De kerstkaart wordt in elk geval voorzien van het bedrijfslogo en eigen kerstwens. De kaart wordt in de aanhef gepersonaliseerd en verzonden op een vooraf afgesproken moment. Ook voor de ontvanger van de e-mail is duidelijk te zien dat dit een kerstwens is met een 'extra' dimensie, in de vorm van steun aan Unicef.

Voor elke digitale kerstkaart die verzonden wordt krijgt Unicef een donatie. De kerstkaartenactie vormt zo een unieke mogelijkheid om financieel bij te dragen aan de hulpprojecten van Unicef. Bovendien zijn de kosten voor het bedrijf aanzienlijk lager dan die van reguliere kerstpost en is dit een milieubewuste manier om relaties een kerstwens te sturen.

Unicef, het Kinderfonds van de Verenigde Naties springt overal ter wereld in de bres voor kinderen. In ruim 160 landen werkt het Kinderfonds met nationale en lokale overheden, hulporganisaties en de bevolking zelf aan het verbeteren van de levensomstandigheden van kinderen. De huidige kerstkaartenactie voor Unicef biedt participanten de mogelijkheid om een financiële bijdrage te leveren aan dit werk

Informatie over het project is terug te vinden op de actiesite www.kerstkaartvoorunicef.nl

Amsterdam, 22 november 2002