Gemeente Geldrop


Publicatie Geldrop Actueel, 6 november 2002

Van 22 tot en met 26 november
AFDELING BURGERZAKEN GESLOTEN VANWEGE VERBOUWING

Vanwege een verbouwing is de afdeling Burgerzaken gesloten van vrijdag 22 tot en met dinsdag 26 november. Ook de avondopenstelling van donderdag 21 november vervalt. U moet er rekening mee houden dat er tijdens de verhuizing geen aanvragen voor reisdocumenten en rijbewijzen kunnen worden verwerkt. Als u net in deze periode een nieuw reisdocument nodig heeft, moet u dit uiterlijk op 13 november aanvragen.

De Burgerlijke Stand is tijdens de verbouwing gewoon geopend. U kunt hier op de normale openingstijden terecht voor de aangifte van geboorten en overlijden. U kunt zich hiervoor melden bij de receptie, u wordt dan doorverwezen naar de ambtenaar van de Burgerlijke Stand.

VERBOUWINGSPLANNEN
De balie van de afdeling Burgerzaken wordt verbouwd omdat deze niet meer voldoet aan de huidige (Arbo)eisen. Daarnaast zal er gewerkt worden aan een klantvriendelijker uitstraling van de balie en een verhoogde veiligheid.

In totaal komen er vier nieuwe balies, waarachter het personeel direct alle handelingen kan verrichten; ook alle kastransacties kunnen per balie worden afgehandeld. U kunt in de toekomst dus nog sneller worden geholpen. Tegelijk met de balies wordt ook de wachtruimte van de afdeling gemoderniseerd.

Op deze pagina zullen wij u uiteraard laten zien wat het resultaat van de verbouwing is!