29-11-2002 Wat vindt u van de dienstverlening van de gemeente?
detail: Wat vindt u van de dienstverlening van de gemeente? Gemeente
houdt een jaar lang anonieme enquete om de dienstverlening (verder) te
verbeteren.
De gemeente Lisse timmert hard aan de weg om u zo goed mogelijk van
dienst te zijn. Voortdurend wordt gekeken hoe de gemeente nog
klantgerichter en klantvriendelijker kan worden gemaakt. Zo worden
regels en procedures - waar mogelijk - vereenvoudigd. Dat kan voor u
betekenen: korter wachten en minder vaak terugkomen. En hoewel
iedereen zijn uiterste best doet, kan het natuurlijk altijd nog beter.
Daarbij is uw hulp onontbeerlijk!
Evaluatieformulier
Vanaf medio november 2002 wordt aan elke bezoeker van het gemeentehuis
gedurende één jaar gevraagd door middel van een evaluatieformulier
feedback te geven op de verkregen dienstverlening. Bij elke 50e
uitgaande (beantwoordende) brief wordt eveneens een evaluatieformulier
bijgevoegd met het verzoek dit ingevuld te retourneren. Op deze wijze
wordt op continue basis de dienstverlening gemonitord.
De enquête is anoniem. U kunt het formulier ter plekke of thuis
invullen en opsturen met de envelop (zonder postzegel!) of afgeven bij
de receptie. Bent u bij Openbare Werken geweest, dan kunt u het ook
direct afgeven bij de balie in de Vennestraat.
Wat willen wij van u weten?
In het evaluatieformulier vragen wij u naar diverse aspecten van de
dienstverlening. Bijvoorbeeld wat u vindt van de wachttijd, de
vriendelijkheid van de medewerkers, de openingstijden van het
gemeentehuis of de snelheid waarmee uw brief werd beantwoord. Aan de
hand van de uitkomsten van het onderzoek zullen wij - waar nodig -
verbeteringen aanbrengen.