Persbericht
Staffware introduceert OSS Process Framework:
klantspecifieke BPM-oplossing voor telecom serviceproviders
Alkmaar, november 2002 - - Staffware, toonaangevend in de business process
automatisering, introduceert het OSS Process Framework voor de
telecomindustrie. Hiermee kunnen telecomorganisaties hun complexe
operationele support-systemen ondersteunen. In het OSS Framework is standaard
circa 80% van de belangrijkste functionaliteiten opgenomen, waardoor
integratie eenvoudiger wordt. Nu spelers in de telecommarkt tegenwoordig
overstappen op nieuwe content-gebaseerde diensten, wordt hen duidelijk dat de
onderliggende processen gestroomlijnd moeten worden om hun service levels
effectief te kunnen beheren. Toonaangevende internationale telecombedrijven,
inclusief Vodafone, T-Mobil en Singtel Optus, hebben Staffware's Business
Process Management technologie geïmplementeerd. Hierdoor kunnen zij iedere
procesverandering, die vanuit de industrie vereist wordt, doorvoeren en er
continu toezicht op houden.
Het OSS Process Framework levert op maat gesneden service management
oplossingen voor draadloze, breedband- en IP-diensten. De verschuiving in de
marktvraag van simpele voice-diensten naar het versturen van omvangrijke
beeld- en databestanden via MMS, GPRS en 3G, leidt ertoe dat veel operators
hun diensten uitbreiden en partnerships aangaan. De interne systemen en
processen binnen een telecombedrijf worden hierdoor steeds complexer. Om die
reden ondersteunt het OSS Process Framework eveneens het vooruitstrevende
dienstenaanbod van de telecombedrijven.
John O'Connell, Chairman en CEO Staffware, stelt: "Wij herkennen dat deze
industrie wordt geleid door de consumentenvraag en vernieuwende
technologieën. Hierdoor zal - naarmate de tijd verstrijkt - de complexe
interne structuur die voor de ondersteuning van diensten zorgt, alleen nog
maar ingewikkelder worden. Als reactie hierop hebben we bij Staffware een
platform ontwikkeld dat processen en systemen sneller integreert en
stroomlijnt dan tot nu toe mogelijk was met andere technologieën in de markt.
Dit betekent dat operators de verbeterde diensten sneller bij hun klanten
kunnen inzetten."
Staffware heeft haar kennis van telecom serviceproviders en hun behoeften
aangewend om deze in de industrie vaak voorkomende processen vast te stellen.
Vervolgens is er voor deze processen het OSS Process Framework ontwikkeld.
Processen zoals klantenservice/beheer, serviceconfiguratie, het
aansluitproces en het aanbod van extra diensten zijn nu eenvoudig te beheren.
Het OSS Process Framework zorgt voor een snelle implementatie én
terugverdientijd (ROI). Om eveneens de processtappen te optimaliseren die
buiten het Framework vallen en tegemoet te komen aan de klantspecifieke
eisen, gaat Staffware ook met de klanten zelf samenwerken.
Staffware BV, Robijnstraat 2, 1812 RB, Alkmaar
Telefoon: 072 - 5120728, http://www.staffware.com
Over Staffware
Staffware is toonaangevend in Business Process Management en heeft meer dan
twee miljoen licenties bij 5.000 klantenorganisaties in het bank- en
verzekeringswezen, telecom, nutsvoorziening, overheid, industrie en in de
algemene dienstverlening. Staffware is een marktleidend, winstgevend en
schuldenvrij bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van
BPM-oplossingen wereldwijd. De organisatie heeft het hoofdkantoor in het
Verenigd Koninkrijk, vestigingen in zestien landen, en in totaal ongeveer 350
medewerkers. Staffware is genoteerd op de London Stock Exchange.
Staffware's expertise op het gebied van BPM heeft zich de afgelopen vijftien
jaar ontwikkeld door processen te automatiseren en beheren; de interactie
tussen mensen en processen heeft dan ook altijd centraal gestaan in de
organisatiefilosofie. In tegenstelling tot het merendeel van haar
concurrenten heeft Staffware grondige kennis van en inzicht in de complexe
interactie tussen mensen, tussen verschillende systemen, en tussen mensen en
systemen, die de bedrijfsprocessen vormen.
De Staffware Process Suite levert een complete set tools voor het creëren,
transformeren en stroomlijnen van in- en externe processen en taken binnen
een organisatie. Met Staffware kan een onafhankelijke proceslaag worden
gecreëerd die het proces en de onderliggende IT- en data-omgeving van elkaar
scheidt. Hierdoor is een snelle ontwikkeling en verandering van een
organisatieproces mogelijk. De Staffware Process Suite is een open oplossing
en op standaarden gebaseerd. Het garandeert naadloze integratie en volledige
interoperabiliteit met de bestaande IT-infrastructuren en applicaties. Nadere
informatie over Staffware is beschikbaar op: www.staffware.com.
Voor redactionele informatie: Pb1202
Influx PR- Margienke Bos, Deventerstraat 81, 73322 JL Apeldoorn
Telefoon: 055 -3663034, e-mail: prinflux@cs.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn.
Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: PRInflux@cs.com
Http://www.Influx-pr.com