Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

BIC Group zet Magic Service Desk van Network Associates in voor wereldwijd netwerk

BIC Group implementeert Magic Service Desk vanwege webgebaseerde toegankelijkheid, gebruiksgemak en naadloze integratie met bestaande infrastructuur

Amsterdam, 10 december 2002 - Network Associates (NYSE: NET) kondigt aan dat BIC Group Magic Service Desk heeft ingezet om haar wereldwijde service desk operaties te beheren. BIC Group koos voor Magic Service Desk vanwege zijn webgebaseerde toegankelijkheid, kosten-efficiëntie en om zijn naadloze integratiemogelijkheden met BIC's bestaande netwerk. Met Magic Service Desk heeft BIC de kwaliteit van haar klantenservice, de operationele efficiëntie en de productiviteitsniveaus over de hele wereld verhoogd.

"BIC Group heeft voor Magic Solutions gekozen omdat we hetzelfde belang aan onze klanten hechten, omdat wij hen kwalitatief hoogwaardige producten, toegankelijkheid en diensten willen bieden," legt Patrick S. Howard uit, information technology administrator bij BIC Corporation. "Dankzij Magic Service Desk's browser-gebaseerde mogelijkheden en gebruiksgemak kunnen onze IT-medewerkers binnen enkele uren of zelfs slechts enkele minuten reageren op kritieke problemen. Dit is essentieel voor de dienstverlening aan onze klanten, die zich over de hele wereld bevinden."

BIC Group heeft Magic Service Desk geïmplementeerd om het oplossen van problemen voor interne medewerkers en voor klanten te automatiseren en te versnellen. BIC ontvangt maandelijks gemiddeld 3.190 IT-gerelateerde telefoontjes over zaken als wachtwoorden, network drive mappings en niet-werkende email.

Met Magic Service Desk, kan BIC Group's technische team vragen die binnenkomen via de service desk centraal beheren en oplossen, ongeacht waar de vragenstellers zich bevinden of op welke tijd de vragen binnenkomen. Bovendien hebben IT-medewerkers dankzij Magic's browser-gebaseerde mogelijkheden directe toegang tot service desk-vragen met een hoge prioriteit. Medewerkers die gebruik maken van Magic Service Desk kunnen lange- en korte termijn rapporten maken met metrieken over IT-problemen, oplossingstijd en duur van help desk calls. Hierdoor heeft BIC de gemiddelde response tijd op service desk-vragen sterk verbeterd.

BIC Group
BIC is een vooraanstaand internationaal leverancier van kantoorbenodigdheden, aanstekers en scheerapparaten in meer dan honderdzestig landen over de hele wereld. BIC levert al meer dan vijftig jaar kwalitatief hoogwaardige en betaalbare producten aan consumenten. Hierdoor is BIC één van de meest bekende merken ter wereld geworden.

Network Associates
Magic Solutions, productlijn van Network Associates, is toonaangevend leverancier van browser-gebaseerde service management oplossingen. Magic Solutions biedt een geïntegreerde en proces-georiënteerde e-business support oplossing, gebaseerd op zogenaamde 'zero-footprint inzetbaarheid, die de hoogste en meest efficiënte serviceniveaus biedt. De Magic Solutions productgroep bestaat uit de volgende producten: Magic Service Desk, Magic Change en Configuratie Management (MCCM), Magic Service Management Integration Engine (SMI), Magic Client Services (MCS), Magic Self Service Desk (SSD, Magic Business Administration (MBA), Magic Management Center (MMC), Zero Administration Client (ZAC), Remote Desktop 32 (RD32), en Event Orchestrator, Magic Call Computer Telephony Integration (CTI) en Magic Systems Management Server (SMS) Viewer. Zie www.magicsolutions.com voor meer informatie.

Network Associates, met hoofdkantoren in Santa Clara, Californië, is marktleider op het gebied van netwerkbeveiliging- en beschikbaarheidoplossingen. Network Associates bestaat uit drie productgroepen: McAfee Security, Sniffer Technologies en Magic Solutions. McAfee levert antivirus- en beveiligingsproducten, Sniffer is expert op het gebied van netwerkbeschikbaarheid en systeembeveiliging, en Magic levert vernieuwende oplossingen voor service management. Voor meer informatie, bel +31 20 526 6100 of zie www.nai.com.

Network Associates is in de Benelux gevestigd in:
NL: Gatwickstraat 25, 1043 GL Amsterdam
BE: Building Buro & Design, Heizel Esplanada, B43, 1020 Brussel

###



Ingezonden persbericht