'UW KLANT' DRIE DAGEN CENTRAAL!!!

Alles over CRM, contactcenters, DM en e-business...

Tal van activiteiten en evenementen op de TCD 2003,

van 8 t/m 10 april in Jaarbeurs Utrecht

Woerden, januari 2003 - Op 8, 9 en 10 april aanstaande organiseert BBP TCD 2003. Het evenement, dat als belangrijkste peilers CRM, contactcenters, e-business en - vanaf dit jaar ook! - direct marketing heeft, wordt voor de vierde keer gehouden in Jaarbeurs Utrecht. Drie dagen lang zal de focus volledig gericht zijn op 'de klantrelatie'; hoe wint u als bedrijf klanten, hoe bindt u ze en hoe behoudt u ze! Dit heeft uitgemond in de slogan: CUSTOMER CARE!'

Specialisten op de beurs!

Customer? Care! Klanten winnen, binden en behouden. Daar draait het dus allemaal om tijdens het driedaagse evenement de TCD 2003. De klant weer centraal stellen! Op de beursvloer treft u meer dan 100 exposanten aan die hun organisatie presenteren. Specialisten die u alle informatie bieden over allerlei diensten en producten op het gebied van klantcontact en relatiemanagement. Daarnaast kunt u elk moment van de dag plaatsnemen in de twee inlooptheaters, alwaar u de laatste ontwikkelingen hoort, alsmede achtergrondinformatie, nieuwe cases, services en strategieën. Specials op de beurs zijn o.a. het @dmanager-terras, het DM-paviljoen en het internationaal contactcenter-paviljoen.

8 april
Op de eerste dag van de TCD 2003 wordt het 8e Nationale CallCenter Congres van F&G Publishing gehouden in Media Plaza. De avond van 8 april is gereserveerd voor het jaarlijks terugkerende Telecommerce Gala. In hart van Holland te Nijkerk worden de prijzen voor de beste contactcenters uitgereikt, alsmede de Plantronics Telesales Team Trophy voor het bestverkopende telemarketingbureau. Dit jaar staat de wedstrijd in het teken van 'bellen voor het Wereld Natuur Fonds'.

9 april

Het Instituut Direct Marketing Kennis (IDMK) organiseert woensdag het 'DM Podium on Tour': Nederlandse direct marketeers zullen tijdens rondetafelgesprekken de DM-ontwikkelingen bespreken. 's Avonds is de uitreiking van de CRM Awards voor de beste CRM-projecten. De inschrijving voor deze prijs staat nog open t/m maandag 10 maart 2003. De prijsuitreiking is georganiseerd door het CRM Genootschap in samenwerking met de Telecommerce Community en vindt plaats op universiteit Nyenrode in Breukelen.

Netwerken

De TCD 2003 is de gelegenheid bij uitstek om uw vakgenoten te ontmoeten. De diverse borrels in de Telecommerce Community Club - midden op de beursvloer - zijn de ideale gelegenheid hiervoor; zo is er op de eerste dag, dinsdag 8 april, vanaf 15.30 uur een borrel van de Thuiswinkel.org. Op donderdag 10 april is er een lunchbijeenkomst van de CCMA. Daarnaast zijn er nog activiteiten van de ondersteunende branche-verenigingen: DDMA, WGCC & VCN.

TCD 2003 . Jaarbeurs Utrecht - Hal-3

dinsdag 8 en woensdag 9 april van 10.00 uur tot 17.00 uur,

donderdag 10 april van 10.00 uur tot 16.00 uur

#####