'UW KLANT' DRIE DAGEN CENTRAAL!!!
Alles over CRM, contactcenters, DM en e-business...
Tal van activiteiten en evenementen op de TCD 2003,
van 8 t/m 10 april in Jaarbeurs Utrecht
Woerden, januari 2003 - Op 8, 9 en 10 april aanstaande organiseert BBP TCD
2003. Het evenement, dat als belangrijkste peilers CRM, contactcenters,
e-business en - vanaf dit jaar ook! - direct marketing heeft, wordt voor de
vierde keer gehouden in Jaarbeurs Utrecht. Drie dagen lang zal de focus
volledig gericht zijn op 'de klantrelatie'; hoe wint u als bedrijf klanten,
hoe bindt u ze en hoe behoudt u ze! Dit heeft uitgemond in de slogan:
CUSTOMER CARE!'
Specialisten op de beurs!
Customer? Care! Klanten winnen, binden en behouden. Daar draait het dus
allemaal om tijdens het driedaagse evenement de TCD 2003. De klant weer
centraal stellen! Op de beursvloer treft u meer dan 100 exposanten aan die
hun organisatie presenteren. Specialisten die u alle informatie bieden over
allerlei diensten en producten op het gebied van klantcontact en
relatiemanagement. Daarnaast kunt u elk moment van de dag plaatsnemen in de
twee inlooptheaters, alwaar u de laatste ontwikkelingen hoort, alsmede
achtergrondinformatie, nieuwe cases, services en strategieën. Specials op de
beurs zijn o.a. het @dmanager-terras, het DM-paviljoen en het internationaal
contactcenter-paviljoen.
8 april
Op de eerste dag van de TCD 2003 wordt het 8e Nationale CallCenter Congres
van F&G Publishing gehouden in Media Plaza. De avond van 8 april is
gereserveerd voor het jaarlijks terugkerende Telecommerce Gala. In hart van
Holland te Nijkerk worden de prijzen voor de beste contactcenters
uitgereikt, alsmede de Plantronics Telesales Team Trophy voor het
bestverkopende telemarketingbureau. Dit jaar staat de wedstrijd in het teken
van 'bellen voor het Wereld Natuur Fonds'.
9 april
Het Instituut Direct Marketing Kennis (IDMK) organiseert woensdag het 'DM
Podium on Tour': Nederlandse direct marketeers zullen tijdens
rondetafelgesprekken de DM-ontwikkelingen bespreken. 's Avonds is de
uitreiking van de CRM Awards voor de beste CRM-projecten. De inschrijving
voor deze prijs staat nog open t/m maandag 10 maart 2003. De prijsuitreiking
is georganiseerd door het CRM Genootschap in samenwerking met de
Telecommerce Community en vindt plaats op universiteit Nyenrode in
Breukelen.
Netwerken
De TCD 2003 is de gelegenheid bij uitstek om uw vakgenoten te ontmoeten. De
diverse borrels in de Telecommerce Community Club - midden op de
beursvloer - zijn de ideale gelegenheid hiervoor; zo is er op de eerste dag,
dinsdag 8 april, vanaf 15.30 uur een borrel van de Thuiswinkel.org. Op
donderdag 10 april is er een lunchbijeenkomst van de CCMA. Daarnaast zijn er
nog activiteiten van de ondersteunende branche-verenigingen: DDMA, WGCC &
VCN.
TCD 2003 . Jaarbeurs Utrecht - Hal-3
dinsdag 8 en woensdag 9 april van 10.00 uur tot 17.00 uur,
donderdag 10 april van 10.00 uur tot 16.00 uur
#####