Ingezonden persbericht

Sabel communicatie realiseert 25 procent omzetstijging



UTRECHT, 3 JULI 2003 - Het Utrechtse bureau Sabel communicatie bv realiseerde in de eerste helft van 2003 een omzet van 390.000 euro, tegenover een omzet van 313.000 euro in het eerste halfjaar van 2002. De omzet nam hiermee met ruim 25 procent toe.


Voor de tweede helft van 2003 verwacht Sabel communicatie een verdere omzetstijging, vooral dankzij nieuwe opdrachten en opdrachtgevers. Recent verwelkomde Sabel communicatie onder andere de provincie Noord-Brabant, Leen Bakker, Carlton Hotel Collection, Amicon Zorgverzekeraar, Tenfold Productions, Solvay Pharma, Je-echte-leeftijd.nl en Vereniging FME-CWM.

Sabel communicatie verklaart de omzetgroei in de eerste helft van 2003 aan de hand van de toegenomen behoefte aan alternatieven voor 'traditioneel' adverteren. Het bureau merkt meer interesse voor budgetvriendelijke alternatieven voor adverteren en speelt daar op in met bijvoorbeeld free publicity, webcommunicatie en cross-mediaconcepten.

Sabel communicatie werkt verder voor onder andere NS, Ministerie van Binnenlandse Zaken (www.deverrijking.nl), PinkRoccade, GTI, Joh. Enschede en Centrum Ondergronds Bouwen. Sabel communicatie profileert zich als bureau voor het realiseren van communicatieconcepten en -producties. Ruim de helft van de opdrachten is webgerelateerd (websites, e-zines, e-mailnieuwsbrieven, online free publicity). De overige opdrachten betreffen vooral het realiseren van relatiemagazines, personeelsbladen, brochures, advertenties en free publicity. Bij het bureau werken tien tekstschrijvers.



Ingezonden persbericht