Ingezonden persbericht

INPACT en Noordzee 100.7 FM samen de lucht in

UTRECHT, 20030815 -- Het interactief bureau INPACT heeft voor de radiozender Noordzee 100.7 FM een vernieuwend cross mediaal concept ontwikkeld - een 'SMS in air promotion'. INPACT komt als eerste met deze nieuwe variant op de bestaande instant win acties. Dit unieke idee zorgt ervoor dat een zeer grote doelgroep van Noordzee 100.7 FM in enkele uren bereikt wordt.



Zaterdag 16 augustus a.s. vindt langs de hele Nederlandse kust een spraakmakend event in de lucht plaats. Wanneer de stranden 's middags vol liggen, komen vliegtuigjes over, die langs de kust van Rotterdam naar Egmond aan Zee vliegen. Achter aan de vliegtuigjes hangen reclameslepen met het nummer waar de badgasten tot 13.00 uur naar toe kunnen sms'en. En het is meteen prijs. Binnen het uur komt het laatste vliegtuigje over met de naam van de winnaar. Deze winnaar maakt de volgende dag om 16.00 uur een tandemsprong op het strand van Zandvoort en ontvangt, eenmaal beneden, van Noordzee 100.7 FM directeur Erik de Zwart de hoofdprijs van de sms-actie, een Honda HRV.


Noordzee 100.7 FM is erg tevreden over dit nieuwe medium. Het is innovatief, zeer zichtbaar, heeft een hoog fun-gehalte en past uitstekend binnen de belevingswereld van de doelgroep. INPACT en Noordzee 100.7 FM zijn er dan ook van overtuigd dat de actie tot meer luisteraars zal leiden. Daarnaast wordt de mobiele telefoon-database voor toekomstige acties uitgebreid. INPACT is van mening dat 'SMS in air promotion' vele bedrijven een uitstekend medium biedt op zonnige dagen; op het strand, maar ook op festivals of in de stad. Het event is onderdeel van The Beach Tour van Noordzee 100.7 FM en Sp!ts powered by Ola. Het Promoteam is dit weekend tijdens het event te vinden bij strandpaviljoen The Spot op Zandvoort.




Ingezonden persbericht