Ingezonden persbericht


Persbericht

Quote achter challenge; tegen straatrace

Amsterdam, 10 september 2003 - In tegenstelling tot berichten die de laatste dagen in de media circuleerden, heeft Quote zich niet definitief teruggetrokken als sponsor van The Quote Challenge. Wel heeft Quote bij de organisatie van het evenement bezwaar gemaakt tegen de wijze waarop The Quote Challenge dit jaar door sommige deelnemers is misbruikt als snelheidsrace.

Quote Media directeur Maarten van den Biggelaar: 'De combinatie van prachtige auto's en exclusieve feesten op exotische locaties, maakt The Quote Challenge in onze ogen zo bijzonder dat wij onze naam aan het evenement hebben geleend. The Quote Challenge is geen snelheidswedstrijd, het is een behendigheidsrally waarbij ook de dress code en de prestaties tijdens het exclusieve avond- en nachtprogramma centraal staan. Helaas heeft een klein aantal deelnemers dit jaar deelgenomen met de verkeerde veronderstelling dat het een straatrace betrof. En wij vinden dat alleen officiële circuits geschikt zijn voor autoraces. Indien de organisatie terugkeert naar de oorspronkelijke opzet van het evenement, sluiten we niet uit dat we volgend jaar weer als sponsor zullen optreden.'

Een overzicht van The Quote Challenge 2003 is te vinden op www.quotenet.nl.

Over Quote Media
Quote Media is uitgever van de tijdschriften Quote, ELLE, ELLE Eten, ELLE Wonen, ELLEgirl, Santé en diverse Quote gidsen. De uitgaven van Quote Media hebben een totaalbereik van 1,2 miljoen lezers per maand.

Einde persbericht