News Release
10.09,03
RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor augustus 2003
Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, heeft vandaag haar
klantenservice-statistieken over augustus 2003 openbaar gemaakt.
Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de
consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer
op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
* 92% van alle 14.784 Ryanair vluchten in augustus arriveerden op
tijd.
* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en als de
Nr.1 maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,39) klacht
per 1.000 passagiers.
* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,72) tas per 1.000
passagiers.
Zie het origineel
http://www.ryanair.com/press/...ts-fl-100903.html
Bron: US DOT Consumer Report for July 2003
Ryanair