Ryanair

News Release

10.09,03

RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor augustus 2003

Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, heeft vandaag haar klantenservice-statistieken over augustus 2003 openbaar gemaakt. Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
* 92% van alle 14.784 Ryanair vluchten in augustus arriveerden op tijd.

* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en als de Nr.1 maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,39) klacht per 1.000 passagiers.

* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,72) tas per 1.000 passagiers.

Zie het origineel http://www.ryanair.com/press/...ts-fl-100903.html
Bron: US DOT Consumer Report for July 2003