HotSMS NIEUWS
Onderzoek - Ruim 70% wil SMS reclame ontvangen
Uit een onderzoek onder 1.200 HotSMSers (geregistreerde gebruikers op
Voor meer informatie over de achtergronden van het onderzoek kunt u contact opnemen met Jigal Schrijver (
I m lovin it McDonald s case
Afgelopen augustus had HotSMS de primeur van de McDonald s I m lovin it campagne (
Impact verzender
Op
Impact ontvanger
Circa 16% van de ontvangers die een SMS kreeg vanaf HotSMS.com ging daadwerkelijk naar de I m lovin it website naar aanleiding van de ontvangen Hotline met eigen naam.
Ted Doomen, Strategy Director bij Tribal DDB en verantwoordelijk voor de I m Lovin it campagne van McDonald s:
Voor een jongerendoelgroep biedt HotSMS veel mogelijkheden. Ze hebben voor ons een extra voorziening gemaakt, waarmee we SMS-berichten konden genereren met een gepersonaliseerde url. Ook de verzender werd daarmee geconfronteerd. En dat scoorde heel erg goed!
SMS Marketing training i.s.m. Lectric
HotSMS heeft samen met LECTRIC de training SMS Marketing ontwikkeld.
LECTRIC is full service: internetdiensten, internetopleidingen en e-mail marketing. Steeds meer B2C gerichte organisaties maken gebruik van SMS-marketing om de doelgroep te bereiken.
Na afloop van de training kunt een SMS-marketingplan opstellen, bent op de hoogte van de wet- en regelgeving, kunt u de verschillende soorten SMS-marketingcampagnes onderscheiden en bent u op de hoogte van de tarieven. Kijk voor meer informatie op
Meer info:
EINDE BERICHT
Groet,
Jigal Schrijver
---
---
HotSMS bv - Mobile Messaging Solutions
Jigal Schrijver
Frederiksplein 39
1017 XL Amsterdam
020 530 87 60 Telefoon
020 530 87 61 Fax
020 530 87 67 Direct
0621 81 06 82 Mobiel