Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
E.Piphany scoort hoge ogen in evaluatie van forrester research
Schiphol-Rijk - 15 december 2003 - E.piphany, Inc. (Nasdaq: EPNY)
leverancier van CRM-software, meldt dat de E.piphany E.6 CRM
softwaresuite de hoogste scores heeft behaald in drie categorieën van de
recent gepubliceerde Consumer Marketing Platforms TechRankings®
software-evaluatie van Forrester Research. De E.piphany E.6 CRM
softwaresuite behaalde de eerste plaats in de categorieën
Marketinganalyse, Campagneverwerking & Meting, en Marktaanwezigheid.
E.piphany behaalde de hoogste scores ooit in meer categorieën dan elke
andere leverancier die in de evaluatie was meegenomen .
"E.piphany's toppositie in deze evaluatie onderstreept waarom
consumentgerichte ondernemingen in een sterk concurrerende markt de E.6
CRM softwaresuite als platform kiezen", zegt Jean-Jacques Vossen,
directeur van de Benelux vestiging van E.piphany. "Deze TechRankings
evaluatie geeft Fortune100 bedrijven het vertrouwen om E.piphany te
kiezen voor het uitrollen, beheren en meten van inbound en outbound
marketingcampagnes."
E.piphany sprong in het oog door de uitstekende marketinganalyses die te
danken zijn aan de sterke visuele rapportage- en adhoc analysetools die
in de E.piphany E.6 softwaresuite zijn opgenomen. De evaluatie vermeldde
E.piphany ook als de software met de sterkste marktaanwezigheid van alle
aan de evaluatie deelnemende leveranciers. Deze aanwezigheid wordt
versterkt door de hechte relaties met de belangrijkste
systeemintegrators en een sterke internationale klantenbase. De
evaluatie roemde E.piphany E.6 softwaresuite ook voor zijn
functionaliteit in callcenter-scripting, een sterke
e-mailverwerkingsmodule en mogelijkheden om real-time
marketing-messaging te leveren.
De Forrester Consumer Marketing Platforms TechRankings bieden een
objectieve en scenario-based producttest- en evaluatieproces voor
ondernemingen die de juiste software zoeken voor het beheer, onderzoek
en de segmentering van hun klantgegevens, en het ontwerp, de verwerking
en meting van hun marketingcommunicatieprogramma's. Forrester evalueerde
de architectuur, marketinganalysecapaciteiten, campagnemanagement,
campagneverwerking en meting, marktaanwezigheid, kosten en andere
mogelijkheden van zes vooraanstaande CRM-softwareleveranciers.
Over E.piphany
E.piphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop-, en
serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. E.piphany E.6
is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en
servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Deze
suite, E.piphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te
begrijpen en de ideale actie te ondernemen voor een betere
klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. E.piphany's
oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde
CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en
eenvoudige implementaties. Daarbij zijn E.piphany-oplossingen ook
naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het hoofdkantoor
is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux-kantoor is gevestigd
in Schiphol-Rijk, Amsterdam.