Ingezonden persbericht PERSBERICHT

E.Piphany scoort hoge ogen in evaluatie van forrester research

Schiphol-Rijk - 15 december 2003 - E.piphany, Inc. (Nasdaq: EPNY) leverancier van CRM-software, meldt dat de E.piphany E.6 CRM softwaresuite de hoogste scores heeft behaald in drie categorieën van de recent gepubliceerde Consumer Marketing Platforms TechRankings® software-evaluatie van Forrester Research. De E.piphany E.6 CRM softwaresuite behaalde de eerste plaats in de categorieën Marketinganalyse, Campagneverwerking & Meting, en Marktaanwezigheid. E.piphany behaalde de hoogste scores ooit in meer categorieën dan elke andere leverancier die in de evaluatie was meegenomen .

"E.piphany's toppositie in deze evaluatie onderstreept waarom consumentgerichte ondernemingen in een sterk concurrerende markt de E.6 CRM softwaresuite als platform kiezen", zegt Jean-Jacques Vossen, directeur van de Benelux vestiging van E.piphany. "Deze TechRankings evaluatie geeft Fortune100 bedrijven het vertrouwen om E.piphany te kiezen voor het uitrollen, beheren en meten van inbound en outbound marketingcampagnes."

E.piphany sprong in het oog door de uitstekende marketinganalyses die te danken zijn aan de sterke visuele rapportage- en adhoc analysetools die in de E.piphany E.6 softwaresuite zijn opgenomen. De evaluatie vermeldde E.piphany ook als de software met de sterkste marktaanwezigheid van alle aan de evaluatie deelnemende leveranciers. Deze aanwezigheid wordt versterkt door de hechte relaties met de belangrijkste systeemintegrators en een sterke internationale klantenbase. De evaluatie roemde E.piphany E.6 softwaresuite ook voor zijn functionaliteit in callcenter-scripting, een sterke e-mailverwerkingsmodule en mogelijkheden om real-time marketing-messaging te leveren.

De Forrester Consumer Marketing Platforms TechRankings bieden een objectieve en scenario-based producttest- en evaluatieproces voor ondernemingen die de juiste software zoeken voor het beheer, onderzoek en de segmentering van hun klantgegevens, en het ontwerp, de verwerking en meting van hun marketingcommunicatieprogramma's. Forrester evalueerde de architectuur, marketinganalysecapaciteiten, campagnemanagement, campagneverwerking en meting, marktaanwezigheid, kosten en andere mogelijkheden van zes vooraanstaande CRM-softwareleveranciers.

Over E.piphany E.piphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop-, en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. E.piphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Deze suite, E.piphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de ideale actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. E.piphany's oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn E.piphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Schiphol-Rijk, Amsterdam.