HOFFSTEE HOLDING BV

Tea-ser, verrassende aanpak voor promotie kunst en cultuur

Persbericht

De kunstwereld doet van zich spreken middels de Tea-seR.

Galerieën, musea en individuele kunstenaars hebben een nieuw middel om het publiek over hun werk te informeren: de Tea-seR.

De Tea-seR is een kaartje (T-Tip(r)) waar een gebruikt theezakje op kan worden geplaatst. Zo voorkomt de horeca-ondernemer vieze asbakken, schoteltjes en tafelkleden met de gratis Tea-seR. De tweede functie is reclame voor de kunstenaar, vergelijkbaar met de voetbalkaartjes van vroeger. De Tea-seRs worden bedrukt met een kunstwerk of uiting en staan op tafel in de horeca-instelling. Het kaartje kan door het publiek worden meegenomen en op www.tea-ser.nl wordt verdere informatie over de afbeelding gegeven.

De Tea-seR prikkelt mensen, met een aansprekende afbeelding, om op onderzoek uit te gaan. De Tea-seR, van 5 bij 7,5 cm, is voldoende groot om, op zich, als kunstwerkje te fungeren. Iedere Tea-seR krijgt een uniek nummer. Op het internetadres www.tea-ser.nl is met dat nummer alle informatie te verkrijgen: zoals wie de kunstenaar is, waar de werken te koop zijn, of waar en wanneer er welke expositie loopt, etc.

Stichting Tea-seR is een idee van Carolien van't Hoff, een voormalig Communication specialist van een groot farmaceutisch bedrijf. Afgelopen maanden is de organisatie opgezet en de website ontwikkeld. Nu wordt de eerste serie Tea-seRs samengesteld. Tea-seR is voortdurend op zoek naar financiële ondersteuning, middels sponsoring of subsidies, om de bijdrage voor de kunstenaar, museum of galerie te minimaliseren.

Tea-seR laat kunst spreken! Een Nederlandse vinding met een dubbele functie.

//////////////////

Stichting Tea-ser
Boezemweg 24
Postbus 10
3255 ZG OUDE-TONGE
tel: 0187 - 612 258

Voor meer informatie kunt u terecht op de website Foto's, en voorbeeld Tea-seRs zijn op aanvraag beschikbaar. Tea-seR staat van 5 tot 9 januari op de Horecava in Amsterdam (tegenover stand 08.138, Parkhal)


04 jan 04 08:43