AutoRai

5-1-2004

Ford zet Unicef op wielen

Onlangs werd door Ford Nederland een spiksplinternieuwe Ford Fusion aan Unicef Nederland geschonken ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van Ford Motor Company in 2003.

Uniek ontwerp
De Fusion is opvallend voorzien van het logo van Unicef, de organisatie die wereldwijd opkomt voor de rechten van kinderen. De in Panther Black uitgevoerde auto is voorzien van een uniek interieur. De zwart-witte lederen bekleding is het befaamde signatuur van de bekende Nederlandse ontwerper Jan des Bouvrie.

Multi-inzetbaar
De medewerkers van Unicef waren zeer enthousiast met de nieuwe aanwinst. De auto is een zeer gewaardeerd geschenk voor Unicef. De Fusion zal allerlei diensten voor ons verrichten, van promotionele acties tot het bezoeken van potentiële relaties. De auto wordt dus multifunctioneel voor al onze activiteiten ingezet, aldus Aloys van Rest, Directeur Marketing en Fondsenwerving van Unicef.

De Ford Fusion is een van de laatste toevoegingen aan het uitgebreide productenpakket van Ford en valt onder de categorie van kleine ruimtewagens. Zijn bijzondere uiterlijk met het Unicef logo zal zorg dragen voor een opvallende en herkenbare verschijning op de Nederlandse wegen.