Ingezonden persbericht


Persbericht
Nr: 1
Datum: 6 januari 2004

Altermedia lanceert 5 nieuwe toiletreclame netwerken.

Om nog beter aan te sluiten op de vraag van haar klanten komt Altermedia - vanaf 1 januari 2004 - met 5 gloednieuwe toiletreclame netwerken. 3 Volume-netwerken; 'Maximum', 'National', 'Light' en 2 Specifieke-netwerken 'Movie' en 'Shopping'. Dit is het resultaat van een succesvol jaar waarin toiletreclame vaste voet aan de grond heeft gekregen bij veel adverteerders en bureaus. Hierdoor ontstond de behoefte aan meer gedifferentieerde netwerken die aansluiten op de wensen van de klant.

De Volume-netwerken 'Maximum', 'National' en 'Light' zijn landelijke netwerken met respectievelijk 500, 350 en 200 locaties. Dit om ten allen tijden een 'budgetconform' netwerk aan te kunnen bieden met een representatieve landelijke dekking. De Specifieke-netwerken 'Movie' en 'Shopping' zijn zorgvuldig geselecteerde netwerken voor respectievelijk 'bioscoopreleases' en 'shopping goods'. Voor elk van deze netwerken biedt Altermedia - naast de overige campagne-aanvullingen zoals 'SMS' en 'Sampling' - ook een perfect aansluitend 'PlusVilt' netwerk aan.

Naast deze differentiaties binnen het 'horecanetwerk' bestaat tevens de behoefte aan een onafhankelijk onderzoek naar de kwantitatieve en kwalitatieve aspecten van toiletreclame. Op dit moment is Altermedia daar zeer druk mee bezig en hoopt medio 2004 met de resultaten naar buiten te kunnen treden.

Voor meer informatie over de Altermedia netwerken kijkt u op www.altermedia.nl of neemt u contact op met: T 030-2342450.

Bijlage(n): Productinformatie 2004


Alleen voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Contactpersonen: Oskar van Son / Dennis van Breggen
Tel: 030-2342450
Fax: 030-2342451
www.altermedia.nl
email: info@altermedia.nl