Gemeente Uithoorn

EXTRA VERGADERING COMMISSIE BWOZ 6 JANUARI 2004

De Evaluatie Wet Voorzieningen Gehandicapten 2003 is behandeld in de vergadering van de commissie BWOZ op 27 november jl. Door de leden van de commissie is uitvoerig op de Eva-luatie gereageerd.

Om alle informatie afdoende en zorgvuldig met elkaar uit te kunnen wisselen, heeft het college voorgesteld hiervoor een aparte bijeenkomst te houden. Inmiddels is in overleg met de leden van de commissie BWOZ een datum vastgesteld.

Hierbij nodigen wij de commissieleden en de betrokken belangen organisaties uit voor de bij-eenkomst in de raadszaal van het gemeentehuis op dinsdagavond 6 januari 2004 van 20.00 tot 21.30 uur.

De volgende thema's zullen deze avond kort ingeleid worden, waarna er gelegenheid is om over deze onderwerpen vragen te stellen en met elkaar van gedachte te wisselen:

o Wonen
o Vervoer

- RegioTaxi
o Rolstoelen
o Advisering
o Cliënttevredenheid
o Voorlichting
o Financiën

Mocht u thema's willen toevoegen, dan horen wij dat graag van u voor 29 december via het e-mail adres van mevrouw Visser (am.visser@hetnet.nl) dan wel telefonisch via het bovenver-meld telefoonnummer.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Hoogachtend,
Burgemeester en wethouders van Uithoorn,
de secretaris, de burgemeester,

(mr G. Roodhart) (mevr. H.L. Groen)

VERGADERING RAADSCOMMISSIE RLM

Op woensdag 7 januari a.s. vergadert de raadscommissie voor ruimte, leefomgeving en middelen vanaf 20.00 uur in de raadzaal van het gemeentehuis.
U bent hierbij van harte welkom.

Op de agenda staat:


1. Opening

- Hoorzitting zienswijzen tegen ontwerpbestemmingsplan "De Kwakel 1987, 3e herziening"

2. Agenda commissievergadering

3. Verslag RLM 26 november 2003

4. Actielijst RLM

5. Ingekomen stukken

6. Mededelingen portefeuillehouders

7. Regionale aangelegenheden

8. Voorlopig standpunt op zienswijzen tegen ontwerpbestemmingsplan "De Kwakel 1987, 3e herziening, vaststelling bestemmingsplan "De Kwakel 1987, 3e herziening".

9. Vaststellen 9e serie van wijzigingen van de bouwverordening
10. Deelname in de Stichting Grootschalige Basiskaart voor Noord-Holland

11. Najaarsnota 2003

12. Rondvraag

13. Sluiting
Lees hier alle beschikbare agendapunten (PDF bestand)

Ad 1 Hoorzitting en ad 8 Bestemmingsplan
Degenen die een zienswijze tegen een bestemmingsplan hebben ingediend hebben het recht deze zienswijze toe te lichten. De commissie RLM "hoort" deze indieners.
Bij de behandeling van punt 8 kunnen leden nadere vragen stellen over de argumenten die het college tegen de zienswijzen heeft ingebracht en over het bestemmingsplan zelve. Besluitvorming vindt plaats in de raadsvergadering van 29 januari. Verantwoordelijk wethouder: De heer Verbruggen.

Ad 9 wijzigingen bouwverordening en ad 10 basiskaart Verantwoordelijk wethouder: De heer Verbruggen

U kunt over de geagendeerde punten bij de behandeling van dat onderwerp gedurende maximaal 30 minuten het woord voeren. Elke spreker krijgt maximaal 5 minuten het woord. De spreker voert het woord, nadat de voorzitter hem dit heeft verleend.

Degene die van het spreekrecht gebruik wil maken meldt dit tot 10.00 uur op de dag van de vergadering aan de griffier, drs. H.J. Volkers. Tel.: 0297-513963 of e-mail: griffie@uithoorn.nl

VERGADERING RAADSCOMMISSIE VOOR BESTUUR, WELZIJN, ONDERWIJS EN ZORG

Op donderdag 8 januari a.s. vergadert de commissie BWOZ vanaf 20.00 uur in de raadzaal van het gemeentehuis, Laan van Meerwijk 16. De conceptagenda luidt als volgt:


1. Opening

2. Agenda

3. Verslag november 2003

4. Actielijst

5. Ingekomen stukken BWOZ

6. Mededelingen portefeuillehouders

7. Regionale aangelegenheden

8. Voorstel behandeling lokaalgezondheidsbeleid, incl. inspraakreacties

9. Vervolgnotities Wet Werk en Bijstand nr. 1 en nr. 2 9a. (Concept) Cliëntenparticipatieverordening Gemeente Uithoorn 9b. (Concept) Verordening Toeslagen en Verlagingen Gemeente Uithoorn
10. Financieringssystematiek van de WWB, Ioaw, Ioaz en bbz 2004
11. Rondvraag

12. Sluiting
Lees hier alle beschikbare agendapunten (PDF bestand)

Burgers kunnen over de geagendeerde punten bij de behandeling van dat onderwerp gedurende maximaal 30 minuten het woord voeren. Elke spreker krijgt maximaal 5 minuten het woord. De spreker voert het woord, nadat de voorzitter hem dit heeft verleend.

Degene die van het spreekrecht gebruik wil maken meldt dit tot 10.00 uur op de dag van de vergadering aan de griffier, drs. H.J. Volkers. Tel.: 0297-513963 of e-mail: griffie@uithoorn.nl