ChristenUnie


Gebedslijst januari 2004 Donderdag 8 Januari 2004 - 12:13

Zie, Ik kom spoedig en mijn loon is bij Mij om een ieder te vergelden naardat zijn werk is. Ik ben de alfa en de omega, de eerste en de laatste, het begin en het einde. Openbaring 22 : 12 en 13

Geachte bidders,

Deze woorden zetten ons met beide benen in de realiteit van het Koninkrijk van Christus. Hij is de oorsprong en het doel. In deze realiteit wil de ChristenUnie haar werk doen. De hemel kunnen we niet op aarde bouwen. Een nieuwe toekomst wacht. Het is echter wel de taak van de overheid om, zoals Psalm 72 het zegt volk met gerechtigheid te richten (..) recht te verschaffen aan de ellendigen van het volk. De ChristenUnie zet zich hier voor in en spreekt de overheid hier op aan. U kunt meedoen en ons steunen.

U kunt danken voor:
§ Christus heerschappij;
§ de mogelijkheden die er in ons land zijn voor christenen om maatschappelijk, kerkelijk en politiek actief te zijn; § de goede publiciteit voor de ChristenUnie; André Rouvoet wordt binnen en buiten de Tweede Kamer gerespecteerd;

U kunt bidden voor:
§ de zwakken in onze samenleving; ouderen, gehandicapten, verslaafden, chronische zieken; vluchtelingen, kinderen, enz. § ons land en volk; velen leven zonder kennis van de levende God; bidt dat juist de christenen de heerlijkheid van Christus zullen tonen, in woord èn daad;
§ de overheid, landelijk, provinciaal en plaatselijk; dat zij ons land zal leiden naar de Psalmnorm
§ de ChristenUnie; dat de goede publiciteit er toe zal leiden dat er meer steun in het land komt voor de politiek van de ChristenUnie; § de ledenwerfactie Op naar de 30.000! die in januari is gestart; dat we inderdaad de grens van 30.000 leden zullen passeren; dit geeft de partij meer menskracht en middelen om de boodschap uit te dragen; § het uniecongres dat 24 januari zal worden georganiseerd; de lijstrekker voor de verkiezingen van het Europees parlement zal worden gekozen met andere kandidaten; het verkiezingsprogramma zal worden vastgesteld;

Tot slot nog een kleine herinnering. Zaterdag 10 januari zal de Nationale Gebedsdag worden georganiseerd. De ChristenUnie is een van de dragers van deze dag samen met andere organisaties. Bezoek de dag op één van de volgende locaties(10.30 -15.30 uur) U bent van harte welkom!

Apeldoorn (De Drie Ranken, Angletierlaan 202), Groningen(Martinikerk, Martinikerkhof 3), Haarlem (Evang. Centrum Berea, Eksterlaan 1), Leeuwarden (De Salvator, Archipelweg 133), Rotterdam (St. Laurenskerk, Grote Kerkplein 15), Utrecht-Overvecht (Stefanuskerk, Sao Paulodreef
1), Zwolle (IJsselhal, Rieteweg 4)

Met vriendelijke groet,

Klaas Quist
Coördinator gebed

---