Ingezonden persbericht

Nieuw hulpmiddel voor marktonderzoek

NIJMEGEN, 20040116 -- Nijmegen 15 januari - Data Sign heeft met het importeren van een nieuw product uit het Verenigd Koninkrijk een hulpmiddel naar Nederland gehaald om een markt- of een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Doordat een groot aantal ondernemingen en instellingen in Nederland dit soort onderzoek zelf uitvoert en daaraan nogal omslachtige werkzaamheden uit voortvloeien, is Data Sign op zoek gegaan naar een apparaat die deze werkzaamheden overneemt. Het innovatieve aan de producten van Data Sign is dat een onderneming of instelling met haar klanten of bezoekers kan communiceren via een uitgekiend klantvriendelijk apparaat en tegelijkertijd onderzoek verricht.


Het ontwerp van het apparaat wordt op maat gemaakt en kan ten alle tijden aan de eisen van de klant worden aangepast.
Uit de door het apparaat vergaarde data volgt een maandelijkse rapportage, waarmee iedere gewenste management informatie verkregen kan worden.
In plaats van een marktonderzoekbureau in te schakelen is het nu dus mogelijk om met behulp van een apparaat 24 uur per dag 7 dagen per week 365 dagen per jaar een desbetreffend onderzoek te verrichten. Over een langere periode kunnen voortdurend alle gewenste gegevens vergaard worden en zijn daardoor vergelijkingen mogelijk. Data Sign is dan ook het eerste hulpmiddel dat specifiek ontwikkeld is voor een markt- en klanttevredenheids onderzoek. Voor nadere informatie kunt u terecht op www.data-sign.nl



Ingezonden persbericht