PERSBERICHT - 2004-01-22
VisitLondon bindt strijd aan met duur imago van de stad
VisitLondon, de officiële toeristische instantie van Londen, bindt de
strijd aan met het dure imago van de stad. Hotels, theaters en
restaurants hebben de handen ineengeslagen en het resultaat is de
totstandkoming van een reeks uitermate aantrekkelijke aanbiedingen.
Een overnachting in een driesterren hotel is al mogelijk vanaf £ 25,
een theatervoorstelling vanaf £10 en een tweegangendiner in een
restaurant naar keuze voor eveneens £10, oftewel een avond uit ,
inclusief overnachting, in de theatermetropool van de wereld is al
mogelijk vanaf 64 Euros per persoon.
Deelnemende hotels zijn onder anderen de bekende Travel Inns. Ook
bekende restaurants zoals de restaurants van de bekende topkok Marco
Pierre White, Sticky Fingers, Planet Hollywood, en Porters doen aan
deze aktie mee. De aanbiedingen kunnen tot 27 februari geboekt worden
en ze zijn tot 28 maart geldig.
Meer informatie over deze aktie is te vinden op de website:
www.getintolondontheatre.com.