PERSBERICHT - 2004-01-22

VisitLondon bindt strijd aan met duur imago van de stad

VisitLondon, de officiële toeristische instantie van Londen, bindt de strijd aan met het dure imago van de stad. Hotels, theaters en restaurants hebben de handen ineengeslagen en het resultaat is de totstandkoming van een reeks uitermate aantrekkelijke aanbiedingen.

Een overnachting in een driesterren hotel is al mogelijk vanaf £ 25, een theatervoorstelling vanaf £10 en een tweegangendiner in een restaurant naar keuze voor eveneens £10, oftewel een avond uit , inclusief overnachting, in de theatermetropool van de wereld is al mogelijk vanaf 64 Euros per persoon.

Deelnemende hotels zijn onder anderen de bekende Travel Inns. Ook bekende restaurants zoals de restaurants van de bekende topkok Marco Pierre White, Sticky Fingers, Planet Hollywood, en Porters doen aan deze aktie mee. De aanbiedingen kunnen tot 27 februari geboekt worden en ze zijn tot 28 maart geldig.

Meer informatie over deze aktie is te vinden op de website: www.getintolondontheatre.com.