Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

2003 recordjaar voor veritate company

Bureau realiseert meer dan 50% groei met e-mail marketing advies en executie.

Amsterdam, maandag 26 januari 2004. Veritate Company heeft 2003 zeer sterk afgesloten. De omzet van het bureau voor e-marketing consultancy en software solutions steeg met meer dan 50% ten opzichte van 2002. Belangrijkste bijdragen aan de groei zijn het verwerven van een groot aantal nieuwe, gerenommeerde opdrachtgevers en de succesvolle lancering van Veritate Strategies, de consultancy outfit van Veritate. Over de vooruitzichten voor 2004 is het management van Veritate eveneens zeer positief. Het verwacht een sterke toename in zowel de gebruiksintensiteit van het medium door haar bestaande relaties als een sterke aanwas van nieuwe opdrachtgevers die de kracht en relevantie van e-mail en e-marketing inmiddels hebben ontdekt.

Naast het uitbreiden van de activiteiten voor bestaande opdrachtgevers heeft Veritate in 2003 meer dan 40 nieuwe opdrachtgevers mogen begroeten, waaronder een aantal zeer gerenommeerde namen. Zo kozen onder anderen KPN, Fortis Bank, Thomas Cook, voetbalclub Feyenoord, Hotelbon en Alex voor Veritate. Daarnaast vond een aantal (semi)overheidsinstellingen de weg naar Veritate. Belangrijkste motiveringen voor de keuze van Veritate Company zijn telkens dat het bureau strategie, concept en techniek bundelt in een totaal propositie en daarmee voor haar opdrachtgevers aantoonbare successen heeft geboekt.

In september 2003 startte Veritate Company de consultancy praktijk Veritate Strategies. De lancering van Veritate Strategies werd ingegeven door een duidelijke vraag uit de markt naar een goed doordachte e-marketing strategie, perfecte executie en diepgaande analyse van de behaalde resultaten. Veritate Strategies heeft inmiddels een aantal opdrachten van bestaande en nieuwe opdrachtgevers succesvol afgerond.

Veritate nam in januari 2003 het initiatief tot de oprichting van EMMA-nl, de E-mail Marketing associaton Nederland. EMMA-nl is opgericht als spreekbuis van de Nederlandse e-mail marketing bedrijven en heeft als doel het openhouden van het kanaal zodat gevraagde (opt-in) commerciële e-mail kan blijven floreren. EMMA-nl neemt actief deel in het landelijk overleg met betrekking tot het reguleren van e-mail marketing en heeft inmiddels circa 15 leden.

Over Veritate Company
Veritate Company is het gespecialiseerde bureau voor e-marketing consultancy -en software. Veritate Company levert uiteenlopende diensten zoals strategisch advies, conceptontwikkeling, direct e-mail campagnes, database analyse, e-marketing content en opt-in e-mail list services. Voor de uitvoering van de e-marketing campagnes maakt Veritate gebruik van VeritateMail, de software oplossing voor e-marketing en SMS campagnes. VeritateMail wordt daarnaast door een groot aantal gerenommeerde uitgevers, mediabureaus en direct marketing organisaties zelfstandig ingezet voor het realiseren van de opgestelde e-marketing doelstellingen.

Einde persbericht.

Voor meer informatie (

Ingezonden persbericht