T-MOBILE
http://www.t-mobile.nl

Den Haag, 27 januari 2004

T-Mobile verwelkomt twee miljoenste klant

T-Mobile Netherlands BV heeft haar twee miljoenste klant op het netwerk geactiveerd. T-Mobile versterkt hiermee haar stevige nummer 3 positie op de Nederlandse markt. Met aantrekkelijke producten en diensten wist T-Mobile in nog geen vijf jaar deze magische grens te overschrijden.

T-Mobile kondigde bij de naamsverandering in 2003 al aan dat het de ambitie heeft om verder te groeien op de Nederlandse markt. Naast de consumentenmarkt is er een significante groei van zakelijke bellers. T-Mobile heeft zich als doel gesteld om in 2006 minimaal 15% van de zakelijke markt te bedienen. Naast de aanwas van nieuwe klanten zijn bestaande klanten ook zeer loyaal aan T-Mobile. Marketing Directeur Pim van der Feltz:Wij zijn zeer verheugd met deze mijlpaal, het is een bevestiging dat enorm veel mensen in Nederland de T-Mobile aanpak zeer waarderen.

Vandaag zette T-Mobile zijn twee-miljoenste klant IMK Intermediair in het zonnetje: IMK Intermediair is een grote landelijk werkende adviesorganisatie gericht op het MKB met het hoofkantoor in Diemen. Deze zakelijke klant koos voor Zakelijk Optimaal omdat de adviseurs steeds vaker op wisselende locaties werken en ook daar bereikbaar willen zijn.

T-Mobile in Nederland

T-Mobile, het wereldwijde mobiele netwerk, heeft in Nederland 2 miljoen klanten en heeft daarmee een stevige nummer 3 positie op de Nederlandse markt. T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers. T-Mobile Netherlands is partner in sport van NOCNSF en ondersteunt daarmee het Nederlands Olympisch Team op weg naar de Olympische Zomerspelen in Athene. T-Mobile International is hoofdsponsor van Euro 2004 in Portugal.

Meer informatie:
T-Mobile Netherlands BV
Henny van der Heiden
Directeur Corporate Communicatie
T-Mobile: 06-14096666
E-mail: pers@t-mobile.nl
Persberichten op de site: www.t-mobile.nl

Een digitale foto is op aanvraag beschikbaar

27 jan 04 10:34