T-MOBILE
http://www.t-mobile.nl
Den Haag, 27 januari 2004
T-Mobile verwelkomt twee miljoenste klant
T-Mobile Netherlands BV heeft haar twee miljoenste klant op het
netwerk geactiveerd. T-Mobile versterkt hiermee haar stevige nummer 3
positie op de Nederlandse markt. Met aantrekkelijke producten en
diensten wist T-Mobile in nog geen vijf jaar deze magische grens te
overschrijden.
T-Mobile kondigde bij de naamsverandering in 2003 al aan dat het de
ambitie heeft om verder te groeien op de Nederlandse markt. Naast de
consumentenmarkt is er een significante groei van zakelijke bellers.
T-Mobile heeft zich als doel gesteld om in 2006 minimaal 15% van de
zakelijke markt te bedienen. Naast de aanwas van nieuwe klanten zijn
bestaande klanten ook zeer loyaal aan T-Mobile. Marketing Directeur
Pim van der Feltz:Wij zijn zeer verheugd met deze mijlpaal, het is een
bevestiging dat enorm veel mensen in Nederland de T-Mobile aanpak zeer
waarderen.
Vandaag zette T-Mobile zijn twee-miljoenste klant IMK Intermediair in
het zonnetje: IMK Intermediair is een grote landelijk werkende
adviesorganisatie gericht op het MKB met het hoofkantoor in Diemen.
Deze zakelijke klant koos voor Zakelijk Optimaal omdat de
adviseurs steeds vaker op wisselende locaties werken en ook daar
bereikbaar willen zijn.
T-Mobile in Nederland
T-Mobile, het wereldwijde mobiele netwerk, heeft in Nederland 2
miljoen klanten en heeft daarmee een stevige nummer 3 positie op de
Nederlandse markt. T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel
consumenten als zakelijke gebruikers. T-Mobile Netherlands is partner
in sport van NOCNSF en ondersteunt daarmee het Nederlands Olympisch
Team op weg naar de Olympische Zomerspelen in Athene. T-Mobile
International is hoofdsponsor van Euro 2004 in Portugal.
Meer informatie:
T-Mobile Netherlands BV
Henny van der Heiden
Directeur Corporate Communicatie
T-Mobile: 06-14096666
E-mail: pers@t-mobile.nl
Persberichten op de site: www.t-mobile.nl
Een digitale foto is op aanvraag beschikbaar
27 jan 04 10:34