Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen
Duitsland per auto beleven
28-01-04: Britse toerist gaat Holland en Duitsland per auto beleven
Grensoverschrijdende autovakantie-campagne in Nederland en Duitsland.
Drive Dutch Drive Deutsch, de autovakantie-promotiecampagne van het
Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen in Londen en het Duits
Verkeersbureau in Londen, is deze week officieel van start gegaan. Dit
gebeurde met de lancering van de website www.seemoredriving.com
tijdens een grootschalige persbijeenkomst in de nieuwe prestigieuze
Jaguar showroom in de Britse hoofdstad.
De campagne Drive Dutch Drive Deutsch richt zich op het promoten van
autovakanties in Nederland en Duitsland, waarbij de buurlanden als één
bestemming worden gepresenteerd. Voor de campagne werken de twee
verkeersbureaus samen met DFDS Seaways, P&O Ferries en Stena Line om
de directe routes tussen Engeland en Nederland of Duitsland te
promoten.
ROUTE OP MAAT
www.seemoredriving.com bevat toeristische tips over diverse
bestemmingen binnen Nederland en Duitsland. Aan de hand van een aantal
thema's waaronder `Family Fun', `Cultural Hotspots' en `The Good Life'
kan de bezoeker routes uitstippelen. De website bevat verder
informatie over de routes tussen Engeland en Nederland & Duitsland en
geeft handige tips over autorijden in Nederland en Duitsland.
AUTOVAKANTIES POPULAIR
NBTC Londen en het Duitse Verkeersbureau Londen hopen met de Drive
Dutch Drive Deutsch-campagne in te spelen op de groeiende vraag naar
autovakanties op het continent. Nederland en Duitsland bieden de
bezoeker naast een grote variëteit aan regio's en bezienswaardigheden,
een uitstekend wegennetwerk. Naast het lanceren van de nieuwe website
zal in maart 2004 een speciaal Drive Dutch Drive Deutsch-supplement in
nationale en regionale dagbladen worden uitgestuurd.