Travel Unie International Nederland N.V.
Arke-site scoort in korte tijd tienduizenden zoekers en honderden
boekers
Prijsvechter Arke laat ANVR reisagenten profiteren van
internet-boekingen
Rijswijk, vrijdag 30 januari 2004 - Prijsvriendelijk vakantiemerk Arke
is drie weken geleden - op de vooravond van de Vakantiebeurs - 'life'
gegaan met haar boekbare website www.arke.nl. De belangstelling is
enorm. Tienduizenden surften in de afgelopen weken als
informatie-zoekers naar de site van Arke. Duizenden reisconsumenten
bezoeken dagelijks de Arke site. Honderden boekten direct de Arke
vakantieproducten. De bezoekerspiek ligt op maandag. Informatiezoekers
surfen met name tussen 15.00 en 16.00 uur. Boekingen vinden meestal
plaats tussen 20.00 en 21.00 uur. De door de internet-consument
gekozen ANVR reisagent handelt de internet-boekingen volledig af.
De lancering op Internet van het prijsvriendelijk vakantiemerk Arke is
een groot succes. De site wordt niet alleen bezocht voor online
informatie over de vakantieproducten van Arke, maar dagelijks worden
direct ook tientallen Arke boekingen gerealiseerd. De enorme
belangstelling voor www.arke.nl laat een grote piek zien op maandag.
Dagelijks ontstaat de hausse van naar informatie surfende consumenten
tussen 15.00 en 16.00 uur, terwijl de uiteindelijke boekingen meestal
tussen 20.00 en 21.00 uur worden verricht.
ANVR reisagent handelt boekingen af
Marketing manager Mark van Nieuwkerk van Arke is verheugd over het
succes: "Klanten reageren enthousiast op de boekbare site van Arke. En
alle techniek achter onze internetpagina's werkt naar verwachting. Een
compliment voor mijn collega's die dit in zeer korte tijd hebben weten
te realiseren. Overigens lijkt het erop dat nog steeds de 'vrouw des
huizes' eindbeslisser is over vakanties. Het aantal bezoekers is boven
verwachting, we zijn dan ook uiterst tevreden over de eerste
resultaten. En ook van ANVR reisagenten hoor ik positieve berichten,
immers zij handelen al deze Arke boekingen voor de klanten af. Dat
biedt hun dan tegelijkertijd de kans om de klantrelatie weer te
versterken".
---