Travel Unie International Nederland N.V.

Arke-site scoort in korte tijd tienduizenden zoekers en honderden boekers

Prijsvechter Arke laat ANVR reisagenten profiteren van internet-boekingen

Rijswijk, vrijdag 30 januari 2004 - Prijsvriendelijk vakantiemerk Arke is drie weken geleden - op de vooravond van de Vakantiebeurs - 'life' gegaan met haar boekbare website www.arke.nl. De belangstelling is enorm. Tienduizenden surften in de afgelopen weken als informatie-zoekers naar de site van Arke. Duizenden reisconsumenten bezoeken dagelijks de Arke site. Honderden boekten direct de Arke vakantieproducten. De bezoekerspiek ligt op maandag. Informatiezoekers surfen met name tussen 15.00 en 16.00 uur. Boekingen vinden meestal plaats tussen 20.00 en 21.00 uur. De door de internet-consument gekozen ANVR reisagent handelt de internet-boekingen volledig af.

De lancering op Internet van het prijsvriendelijk vakantiemerk Arke is een groot succes. De site wordt niet alleen bezocht voor online informatie over de vakantieproducten van Arke, maar dagelijks worden direct ook tientallen Arke boekingen gerealiseerd. De enorme belangstelling voor www.arke.nl laat een grote piek zien op maandag. Dagelijks ontstaat de hausse van naar informatie surfende consumenten tussen 15.00 en 16.00 uur, terwijl de uiteindelijke boekingen meestal tussen 20.00 en 21.00 uur worden verricht.

ANVR reisagent handelt boekingen af
Marketing manager Mark van Nieuwkerk van Arke is verheugd over het succes: "Klanten reageren enthousiast op de boekbare site van Arke. En alle techniek achter onze internetpagina's werkt naar verwachting. Een compliment voor mijn collega's die dit in zeer korte tijd hebben weten te realiseren. Overigens lijkt het erop dat nog steeds de 'vrouw des huizes' eindbeslisser is over vakanties. Het aantal bezoekers is boven verwachting, we zijn dan ook uiterst tevreden over de eerste resultaten. En ook van ANVR reisagenten hoor ik positieve berichten, immers zij handelen al deze Arke boekingen voor de klanten af. Dat biedt hun dan tegelijkertijd de kans om de klantrelatie weer te versterken".

---