Gemeente Den Helder

05-02-2004
Vergaderingen week 7

Donderdag 5 februari: commissie Stedelijk Beheer. Aanvang: 20.30 uur Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- Voorstel onderzoeksresultaat van de geluidsisolatie in het kader van sanering van industrielawaai,
industrieterrein Nieuwe Haven, Nieuwe Diep, Visafslag.
- Brief van de heer A. Pruiksma van 13 december 2003 met het verzoek een constructieve
oplossing aan te dragen voor de reductie van de verkeersstroom op de Weststraat, Zuidstraat en Binnenhaven.

- Discussie over de rol van de commissie met betrekking tot kaderstelling in relatie tot
komende onderwerpen op de raadsagenda.

Dinsdag 10 februari: Adviesraad Ouderenbeleid. Aanvang:13.30 uur in kamer 0.06
Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- stand van zaken Plannen 2004

*Bezoek Domotica woning

*Bezoek één loket functie Schalkwijk (Haarlem)
*Bespreken IGLO en IGLO-bulletin

Dinsdag 10 februari: JongerenAdviesRaad. Aanvang: 19.30 uur, kamer
1.54
Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- Missie JAR en criteria subsidieverstrekking JAR
- Evenementenplan

- JAR-on-School

Woensdag 11 februari: extra commissie Maatschappelijk Welzijn. Aanvang 20.00 uur.
Op de agenda staat de invoering van de Wet Werk en Bijstand.

U kunt bij de vergaderingen inspreken. Het maakt niet uit of dat onderwerp op de agenda staat. Uiteraard moet het wel over een thema gaan dat thuishoort in de desbetreffende vergadering.Tijdens iedere vergadering is voor spreekrecht in totaal maximaal een half uur beschikbaar. Uiterlijk 24 uur voor aanvang van de vergadering meldt u bij de griffie dat u wilt inspreken (tel. 678105). Elke spreker krijgt vijf minuten het woord. Mochten er meer dan zes sprekers zijn, dan verdeelt de voorzitter van de commissie het halfuur evenredig onder het aantal sprekers.
U kunt niet inspreken over een besluit van het gemeentebestuur waartegen bezwaar of beroep bij de rechter openstaat of heeft opengestaan. Ook kunt u het woord niet voeren over benoemingen, keuzen, voordrachten of aanbevelingen van personen, als het op grond van artikel 9:1 van de Algemene Wet Bestuursrecht mogelijk is een klacht in te dienen. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de griffie (tel. 678105).

De vergaderingen vinden plaats in het stadhuis aan de Drs. F. Bijlweg 20, tenzij anders vermeld. De volledige agendas kunt u nalezen op onze website onder de rubriek Bestuur &
Politiek/gemeenteraad/vergaderingen. U kunt de agenda's ook afhalen bij het Centraal Informatiepunt in het stadhuis, geopend van 08.00 tot 17.00 uur, donderdags tot 19.30 uur.