MediaPlaza


CRM Introductie

CRM

Introductie

De veranderende klant

Klant is koning. Immers, een sterke klantfocus kan vele voordelen opleveren: klanttevredenheid en loyaliteit, verhoging van opbrengsten en verlaging van kosten. Klantgericht opereren is dus essentieel. Maar hoe organiseer je dit en hoe kunnen hulpmiddelen hierbij helpen?

Op dinsdag 24 februari is Attque Shaw, directeur van het Amerikaanse bedrijf GSI Commmerce en winnaar van de Gartner CRM Award 2003 in Nederland. Hij geeft u, bij Media Plaza in Utrecht, antwoord op bovenstaande vragen en zijn visie op CRM. U ziet hoe hij het kunstje heeft uitgevoerd bij opdrachtgevers als de NBA -Baseball Federatie en 's werelds grootste sportoverkoepelend orgaan- en Churchill Downes Travel & Leisure. Deze unieke gelegenheid mag u niet missen!

Over GSI Commerce:
GSI Commerce heeft reeds vele successen met eMarketing in de praktijk en 1-op-1 marketing via verschillende kanalen, zowel inbound als outbound. GSI is een modern 'on-line' retail bedrijf dat zich erg heeft gefocused op eMarketing voor andere bedrijven. Dit concept is zeer succesvol in de markt gezet. Niet voor niets is GSI Commerce Winnaar van de Gartner CRM 2003 Excellence Award; binnen 6 maanden operationeel, met aansprekende en meetbare resultaten.

Voor wie is deze bijeenkomst bedoeld?
De bijeenkomst wordt vooral aanbevolen voor marketing- sales- en service medewerkers en managers.

Interesse?
Schrijf nu direct online in!