MediaPlaza
CRM Introductie
CRM
Introductie
De veranderende klant
Klant is koning. Immers, een sterke klantfocus kan vele voordelen
opleveren: klanttevredenheid en loyaliteit, verhoging van opbrengsten
en verlaging van kosten. Klantgericht opereren is dus essentieel. Maar
hoe organiseer je dit en hoe kunnen hulpmiddelen hierbij helpen?
Op dinsdag 24 februari is Attque Shaw, directeur van het Amerikaanse
bedrijf GSI Commmerce en winnaar van de Gartner CRM Award 2003 in
Nederland. Hij geeft u, bij Media Plaza in Utrecht, antwoord op
bovenstaande vragen en zijn visie op CRM. U ziet hoe hij het kunstje
heeft uitgevoerd bij opdrachtgevers als de NBA -Baseball Federatie en
's werelds grootste sportoverkoepelend orgaan- en Churchill Downes
Travel & Leisure. Deze unieke gelegenheid mag u niet missen!
Over GSI Commerce:
GSI Commerce heeft reeds vele successen met eMarketing in de praktijk
en 1-op-1 marketing via verschillende kanalen, zowel inbound als
outbound. GSI is een modern 'on-line' retail bedrijf dat zich erg
heeft gefocused op eMarketing voor andere bedrijven. Dit concept is
zeer succesvol in de markt gezet. Niet voor niets is GSI Commerce
Winnaar van de Gartner CRM 2003 Excellence Award; binnen 6 maanden
operationeel, met aansprekende en meetbare resultaten.
Voor wie is deze bijeenkomst bedoeld?
De bijeenkomst wordt vooral aanbevolen voor marketing- sales- en
service medewerkers en managers.
Interesse?
Schrijf nu direct online in!