Bex*van der Schans PR


24-02-2004

Twaalfde M.A.N.-dag gewonnen door Rotterdam

Vijf Rotterdamse studenten winnen de titel 'Meest Veelbelovende Marketeers 2004'. Bex*van der Schans verzorgde bij wijze van sponsoring de perscontacten voor de M.A.N.-dag.

De jury onder leiding van Prof. dr. Theo Verhallen van de Universiteit van Tilburg benoemde de Rotterdamse studenten tot winnaars, omdat zij extra markten identificeerden en de introductiestrategie op juiste wijze omzetten in een creatief promotieplan.

In totaal waren 180 universitaire studenten op basis van hun cv geselecteerd voor deze prestigieuze competitie, door vier Nederlandse multinationals: Heineken, ING, Philips en Unilever. De studenten vertegenwoordigden de locale Marketing Associaties van Rotterdam, Amsterdam, Groningen, Maastricht, Eindhoven en Tilburg.

Kijk voor meer informatie op www.man-dag.nl of neem contact op met adviseurs Arjen Stege en Jacqueline van de Ven: (040) 294 52 52.