Ingezonden persbericht


Hilton Hotels checkt in bij Axios voor het verbeteren van haar IT-dienstverlening

Amsterdam: 3 maart 2004. Axios heeft bekend gemaakt dat een overeenkomst is gesloten met Hilton International voor het implementeren van haar IT-Service Management oplossing assyst binnen de gehele multinationale organisatie Hilton International. Hilton International is eigenaar van 400 hotels met ongeveer 97.000 hotelkamers en heeft 65.000 medewerkers verdeeld over 70 landen in dienst.

assyst van Axios zal het huidige systeem vervangen, om te voorzien in een uitgebreidere functionaliteit om de IT-diensten van Hilton International te ondersteunen met name op het gebied van trendanalyses. Uit een onderzoek uitgevoerd door Gartner, de toonaangevende industrieanalisten, blijkt dat gemiddeld 80% van bedrijfskritische applicatieservice downtime direct kan worden toegewezen aan menselijke of proces fouten. Door het bieden van een pro-actieve en 'Best Practice' aanpak van IT-Service problemen, stelt assyst Hilton International in staat de telefoontijden te reduceren en de efficiency te verbeteren.

assyst is een helpdesk en IT-Service Management oplossing die alle IT Infrastructure Library (ITIL) disciplines in een enkel geconsolideerd 'out-of-the-box' product ondersteunt. Geplaatst in het middelpunt van de IT-organisatie, assyst biedt een ongeëvenaard niveau van samenhang met IT-Service Management.

Verheugd over het winnen van deze deal zegt Ailsa Symeonides, Sales en Marketing Directeur: "Deze deal maakt duidelijk dat de waarde, die assyst heeft voor onze klanten door de compleetheid van onze oplossing, garant staat voor het feit dat wij snelle tastbare voordelen voor de business opleveren."

Ailsa Macrae, Service Delivery Manager van Hilton International zegt: " Axios biedt ons de verbeterde functionaliteit die wij nodig hebben. Het implementeren van een service management oplossing in de gehele organisatie zal de kwaliteit van de te leveren diensten binnen Hilton International verbeteren en een positieve impact hebben op de expertise die wij aan onze klanten kunnen leveren. We waren onder de indruk van het begrip van onze eisen en wensen dat Axios demonstreerde en vonden dat assyst het ideale tool is om onze eisen en wensen in te vullen."

Alisa Symeonides voegt hier aan toe: "Hilton International is een onderneming die de belangrijkheid inziet van het leveren van de beste Customer Service. Bij Axios hebben wij onze reputatie opgebouwd door te luisteren naar onze klanten en het tegemoet komen aan hun behoeften; waardoor het sluiten van deze deal als een partnerovereenkomst aanvoelt."

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Axios Systems Benelux
Astrid van den Broek
Marketing Assistant
Tel: +31 (0) 20 521 0290
E-mail: astrid.van.den.broek@axiossystems.com

Axios Systems is de toonaangevende leverancier van een op 'Best Practice' gebaseerde geconsolideerde IT-Service Management softwareoplossing. Onze klantgeoriënteerde aanpak gecombineerd met ons geïntegreerde technologieraamwerk verzekert onze klanten dat zij hun dienstverlening en ondersteuning wereldwijd kunnen laten aansluiten op de doelstellingen van hun business. Door de voordelen van 15 jaar productontwikkeling en investering in 'Best Practice' principes begeleidt assyst, onze oplossing, gebruikers intuïtief door IT Infrastructure Library (ITIL) processen. Het implementeren van assyst in organisaties optimaliseert de IT-infrastructuur efficiency, vermindert de total cost of IT ownership en garandeert een snelle return on investment. Onze toewijding aan 'Best Practice' is zichtbaar door als eerste gecertificeerd te zijn voor BS 15000, werelds eerste formele standaard voor IT-Service Management. Axios heeft haar hoofdkantoor in de UK met kantoren in Amerika, Europa en Azië.

---- --