Ingezonden persbericht


Persbericht

4 maart 2004

Meer dan 2.000 SunTrust medewerkers standaardiseren op salesforce.com ~ grootste installatie van on demand CRM ~

SunTrust Banks Inc., één van de grootste commerciële banken in de VS, zet salesforce.com's bewezen CRM-dienst in voor meer dan 2.000 medewerkers. SunTrust heeft salesforce.com gekozen om zowel de collaboration, als de klantenservice en -relaties te verbeteren in haar gehele organisatie.

SunTrust zal samenwerken met het salesforce.com team om de oplossing af te stemmen op de wensen en behoeften van de organisatie. Daarnaast zal de configuratie het integreren van verkoopprocessen en methodieken bevorderen. Ook levert de integratie van salesforce.com en SunTrust's legacy Client Relationship System (CRS) in beide richtingen nieuwe automatiseringniveaus op.

Het volledige persbericht kunt u terugvinden op http://www.salesforce.com/us/newsevents/press-release.jsp?year=2004&month=February&id=040225-2

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over salesforce.com
Salesforce.com is wereldwijd marktleider in het leveren van on demand applicaties. Het bedrijf levert de succesvolle salesforce.com productserie van on-demand oplossingen voor zowel geïntegreerde sales force automation, campagnemanagement, klantenservice en helpdesk als document en file management. Hiermee kunnen bedrijven op een succesvolle manier communiceren met klanten wereldwijd. Daarnaast heeft het bedrijf sforce geïntroduceerd, een nieuwe dienst die de manier waarop applicaties worden gebouwd zal veranderen, net zo als salesforce.com de manier waarop applicaties worden aangeboden heeft veranderd.

Sforce 2.0 stelt zakelijke applicatie-ontwikkelaars in staat de tools te gebruiken die ontwikkelaars graag gebruiken. In combinatie met Web Services van sforce kunnen applicaties snel gebouwd en ingezet worden tegen aanzienlijke lagere kosten dan ooit tevoren.

Het bedrijf heeft aanzienlijke waardering vanuit de branche ontvangen, waaronder Editors' Choice, twee vijf-sterren 'ratings' van PC Magazine, twee Deploy Awards van InfoWorld, Investor s Choice Award van Enterprise Outlook, Editors Choice van TMCLabs, Top 10 CRM Implementation van de Aberdeen Group en InfoWorld s 2001 CRM Technology of the Year, Forbes Magazine s "Beste van het web" en een Webby Business Award.

Het bedrijf heeft meer dan 9.000 klanten en 130.000 gebruikers in 110 landen, en levert haar diensten in 11 talen. Salesforce.com is opgericht in 1999. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco. Daarnaast heeft salesforce.com kantoren in Europa en Azië.

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Kim van Bokhoven of Joost Galema bij LEWIS, het IT PR bureau. Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01
E-mail: kimv@lewispr.com Website: http://www.lewispr.com jgalema@lewispr.com

Voor overige informatie kunt u contact opnemen met Amanda Fennell, marketing manager bij salesforce.com EMEA: Tel: +44 1344 393 501
E-mail: afennell@salesforce.com Website:http://www.salesforce.com


---

LEWIS Communications BV
Marketing and Media relations for Technology Companies Petunialaan 28
5582 HA Waalre
Nederland

tel: +31 (0)40 235 46 00
fax: +31 (0)40 235 46 01
web: http://www.lewispr.com
e-mail: persinfo@lewispr.com


---