PERSBERICHT
5 maart, 2004

JAARRESULTATEN 2003 Priority telecom LATEN SUCCESVOLle verschuiving OPERATIONELE FOCUS EN STERKE POSITIEVE EBITDA ZIEN

|Kerncijfers          |Q4 2003   |Q4 2002   |Jaar 2003 |          |
|(EUR miljoen)        |          |          |          |Jaar      |
|                     |          |          |          |2002[1]   |
|Omzet                |26,3      |27,2      |107,1     |114,1     |
|Directe kosten       |(8,8)     |(11,1)    |(36,9)    |(44,8)    |
|Brutomarge           |17,5      |16,1      |70,3      |69,3      |
|Brutomarge %         |66,6%     |59,3%     |65,6%     |60,7%     |
|Operationele kosten  |(13,8)    |(14,5)    |(57,5)    |(73,3)    |
|EBITDA               |3,7       |1,6       |12,8      |(4,0)     |
|EBIT                 |(9,1)     |(16,3)    |(41,1)    |(77,0)    |
|Nettoresultaat       |(11,3)    |(329,8)   |(40,1)    |(374,1)   |
|CAPEX                |(4,6)     |(10,3)    |(14,9)    |(34,4)    |
|                     |          |          |          |          |
|                     |          |          |31 dec.   |31 dec.   |
|                     |          |          |2003      |2002      |
|Liquide middelen     |          |          |28,5      |26,9      |
|Werkkapitaal         |          |          |(12,5)    |(14,6)    |
|Langlopende schulden |          |          |26,7      |22,7      |
Hoogtepunten 2003

Verschuiving in operationele focus heeft voor het zesde achtereenvolgende kwartaal geleid tot een toegenomen positieve EBITDA;

De brutomarge voor het gehele jaar is met ongeveer 5% verbeterd tot 65,6%;

EBITDA is verbeterd van EUR 4,0 miljoen negatief in 2002 tot EUR 12,8 miljoen in 2003;

Sterke liquiditeitspositie per jaareinde door verbeterd werkkapitaal- en debiteurenbeheer;

Daling kapitaalsinvesteringen doordat de uitgaven in toenemende mate worden gekoppeld aan de nieuwe klantcontracten;

Succesvolle verschuiving commerciële focus van carriersegment naar het meer winstgevende retailsegment;

Omzet in het retailsegment is met 11% gestegen gedurende 2003;

Introductie van verschillende nieuwe toegevoegde waarde producten, zoals MetroLAN, een multi-point virtual private network dienst gebaseerd op ethernet, Customer Contact Solutions Enterprise Editie en een geïntegreerd "Voice over IP" backoffice product;

Start van 2004 met een vol orderboek vanwege een salescampagne in het vierde kwartaal.

David Chadwick, Chief Executive Officer van Priority Telecom: "Ondanks de aanhoudende vertraging van de economische groei, in combinatie met de prijserosie die we nog steeds ervaren in de telecomsector, zijn wij in 2003 succesvol geweest in de uitvoering van onze strategie winstgevende groei te realiseren. Het einde van 2003 markeert zes achtereenvolgende kwartalen van een positieve en nog steeds groeiende EBITDA. In 2003 heeft Priority Telecom haar omzetrationalisatie afgerond, haar bereikbare markt in Nederland tot viermaal vergroot én nieuwe internet en ethernet producten gelanceerd. Dit draagt bij aan een fundamentele verlaging van de kosten van onze klanten. Bovendien dient het als basis voor een continue verbetering van onze winstgevendheid in de toekomst."

Operationeel
Priority Telecom heeft gedurende 2003 haar positie versterkt als aanbieder van hoogwaardige telecommunicatiediensten voor bedrijven in haar kernmarkten Nederland, Noorwegen en Oostenrijk. In 2003 lag de operationele focus van Priority Telecom op (1) het afronden van de omzetrationalisatie (2) het verbeteren van de concurrentiekracht door het bieden van een toegevoegde waarde aan klanten en (3) het uitbouwen van kernactiviteiten om operationele efficiency en effectiviteit te kunnen bewerkstelligen in een bredere markt.

Omzetrationalisatie Priority Telecom heeft haar commerciële focus succesvol verlegd van het carriersegment naar het meer winstgevende retailsegment. In het vierde kwartaal van 2003 bedroeg de omzet vanuit het carriersegment minder dan 23% van de totale omzet, terwijl dat in het vierde kwartaal van 2002 nog 33% was. Deze omzet is vervangen door hogere marge omzet vanuit het retailsegment. De verschuiving leverde een substantiële bijdrage aan de constante verbetering van het EBITDA resultaat.

Propositie aan klanten Priority Telecom heeft in 2003 haar concurrentiekracht in de retailmarkt markt weten te verbeteren, met name door initiatieven die de totale kosten voor klanten verlagen. Priority Telecom biedt gemiddeld een prijs die 15 tot 30% lager ligt dan hetgeen de incumbent voor dezelfde diensten in rekening brengt. Daarnaast zijn er nieuwe producten ontwikkeld waarvan de toepassingen gebaseerd zijn op het IP- en ethernetprotocol. De producten die gedurende 2003 gelanceerd zijn, zijn onder meer Customer Contact Solutions, een toepassing voor grootschalige callcenters en telefonienetwerken via het internet en op ethernet gebaseerde producten als MetroLAN, een multi-point virtual private netwerk. Daarnaast heeft Priority Telecom een geïntegreerd Voice over IP back office product gelanceerd, zodat kabel en DSL aanbieders telefonie via internet kunnen aanbieden aan hun klanten. Dit product heeft als voordeel dat de kabel en DSL aanbieders vooraf geen investeringen hoeven te doen in switches, gateways, interconnectie en nummerportabiliteit.

Uitbreiding van het marktbereik Vanaf het einde van het derde kwartaal van 2003 heeft Priority Telecom de voor haar bereikbare markt in Nederland uitgebreid door de totstandkoming van een landelijk dekkend netwerk; hetgeen heeft geresulteerd in een verviervoudiging van haar marktbereik. Deze uitbreiding is gerealiseerd door het sluiten van overeenkomsten met diverse xDSL aanbieders en het gebruik van alternatieve technologieën, zoals de draadloze spread-spectrum technologie. Sinds halverwege 2003 wordt een "success-based infrastructure build strategy" nagestreefd. Door eerst meerdere klantencontracten af te sluiten, alvorens er nieuwe netwerkinvesteringen worden gedaan, kan een goed rendement op het geïnvesteerd vermogen worden behaald. Deze strategie heeft voor Priority Telecom geresulteerd in een expansie van haar glasvezelnetwerk naar belangrijke kantorenparken en overheidsinstanties. Ethernettechnologieën worden benut om kapitaalsefficiënt te kunnen werken en de netwerkbeveiliging te kunnen verbeteren.

Financieel

De omzet over het boekjaar 2003 daalde tot EUR 107 miljoen, ten opzichte van EUR 114 miljoen in 2002. Deze daling is een direct gevolg van de omzetrationalisatie waarbij wij ons richten op producten met een hogere marge en steeds minder op het carriersegment en ons tevens geheel uit de markt voor pre-select spraakdiensten in Noorwegen hebben teruggetrokken.

Hoewel de prijzen in de telecommarkt onder druk blijven staan, hetgeen een negatief effect had op de omzet in de sector, is de brutomarge sterk verbeterd, van 60,7% over 2002 tot 65,6% over 2003. Deze verbetering is te danken aan de omzetrationalisatie die Priority Telecom heeft doorgevoerd. Daarnaast werd de brutomarge positief beïnvloed door een verlaging van de directe kosten als gevolg van prijsverlagingen die wij hebben gerealiseerd met onze belangrijkste toeleveranciers en door de overgang van off-net klanten naar onze eigen netwerkinfrastructuur.

De operationele kosten daalden met 22% van EUR 73,3 miljoen in 2002 tot EUR 57,5 miljoen in 2003. De besparingen op de operationele kosten zijn het gevolg van de succesvolle herstructurering van de onderneming waarmee in 2002 een aanvang werd gemaakt en van een voortdurende focus op het stroomlijnen van processen, het vergroten van de efficiency en het verbeteren van de condities bij toeleveranciers.

Het EBITDA resultaat in het vierde kwartaal van 2003 bedroeg EUR 3,7 miljoen, tegenover EUR 1,6 miljoen over dezelfde periode in 2002. Het EBITDA resultaat over het volledige boekjaar 2003 bedroeg EUR 12,8 miljoen, een verbetering van EUR 16,8 miljoen ten opzichte van 2002 (EUR 4,0 miljoen negatief). Deze verbetering is het gevolg van de rationalisatiestrategie en van het stroomlijnen van processen en het beheersen van kosten.

Afschrijvingen bedroegen in 2003 EUR 53,9 miljoen, ten opzichte van EUR 73 miljoen in 2002, hetgeen resulteerde in een negatief EBIT resultaat van EUR 41,1 miljoen over het volledige boekjaar 2003 (2002: EUR 77 miljoen negatief). Er staat geen goodwill meer op de balans van Priority Telecom.

Het nettoverlies daalde tot EUR 40,1 miljoen, ten opzichte van een nettoverlies van EUR 374,1 miljoen in 2002. Het nettoverlies over 2003 werd beïnvloed door de waardering van het minderheidsbelang dat Priority Telecom houdt in nl.tree, de IP service provider voor de onderwijssector. Het belang in nl.tree is nu gewaardeerd op EUR 2,6 miljoen. Deze waardering is gebaseerd op de goedgekeurde jaarrekening van nl.tree over 2002 die in januari 2004 is verschenen.

Wanneer het nettoverlies over 2002 wordt gecorrigeerd voor eenmalige posten (impairment van EUR 317,8 miljoen en incidentele baten van EUR 23,3 miljoen), zou het nettoverlies over 2002 EUR 79,6 miljoen zijn geweest. Het nettoverlies per aandeel over 2003 bedraagt EUR 11,19 ten opzichte van EUR 65,23 over 2002 (niet verwaterd).

De investeringen zijn aanzienlijk teruggelopen, van EUR 34,4 miljoen in 2002 tot EUR 14,9 miljoen in 2003, een daling van 57%. Dit is het gevolg van het beleid van de onderneming om kapitaalsinvesteringen te koppelen aan nieuwe klantencontracten en een strategie voor het opbouwen van infrastructuur die is gebaseerd op commercieel succes.

Debiteuren liepen fors terug doordat de onderneming strikt blijft letten op afgesproken betalingsschema's en betaaltermijnen bij klanten en zakelijke partners. Langlopende verplichtingen stegen met EUR 4,0 miljoen tot EUR 26,7 miljoen (eind 2002: EUR 22,7 miljoen), voornamelijk als gevolg van de opgenomen gelden onder de in-kind financieringsovereenkomst met UPC, gecompenseerd door aflossingen op uitstaande leningen van toeleveranciers.

Liquide middelen stegen van EUR 26,9 miljoen eind 2002 tot EUR 28,5 miljoen eind 2003. De stringente maatregelen ter beheersing van de werkkapitaalbehoefte en de aandacht die de onderneming heeft besteed aan debiteurenbeheer droegen sterk bij aan dit resultaat. De bestaande financieringsovereenkomst met UPC, waardoor Priority Telecom diensten kan afnemen van UPC in ruil voor aandelen, loopt af op 30 juni 2004. Vanaf het vierde kwartaal van 2004 zullen de schulden die in het verleden onder dezelfde financieringsovereenkomst zijn opgenomen, moeten worden terugbetaald, hetgeen van invloed zal zijn op de liquiditeitspositie van Priority Telecom.

Segmentinformatie

|Omzetverdeling naar land|Jaar     |         |Jaar 2002|         |
|                        |2003     |% van    |[2]      |% van    |
|(EUR miljoen)           |         |totaal   |         |totaal   |
|Oostenrijk              |12,3     |11%      |14,2     |12%      |
|Nederland               |77,3     |72%      |80,3     |70%      |
|Noorwegen               |17,6     |16%      |19,5     |17%      |
|Totaal                  |107,1    |100%     |114,1    |100%     |
In 2003 realiseerde Priority Telecom 72% van zijn omzet in Nederland, ten opzichte van 70% in het voorafgaande jaar. De omzet in Nederland en Oostenrijk is voornamelijk beïnvloed door de omzetrationalisatie, terwijl het terugtrekken uit de markt voor lage marge pre-select spraakdiensten in het derde en vierde kwartaal van 2003 in Noorwegen de omzet heeft beïnvloed.

|Omzetverdeling naar     |Jaar     |          |Jaar      |          |
|product                 |2003     |% van     |20022     |% van     |
|(EUR miljoen)           |         |totaal    |          |totaal    |
|Voice                   |36,9     |34%       |42,9      |38%       |
|IP                      |11,0     |10%       |11,3      |10%       |
|Data                    |54,4     |51%       |54,9      |48%       |
|Hosting                 |4,9      |5%        |4,9       |4%        |
|Totaal                  |107,1    |100%      |114,1     |100%      |
De omzet die behaald is uit data diensten was met EUR 54,4 miljoen over 2003 stabiel ten opzichte van het voorafgaande jaar. De productsamenstelling binnen deze sector veranderde wel, van carrier leased lines naar managed data netwerk diensten. De omzetdaling in spraakdiensten tot EUR 36,9 miljoen in 2003 was voornamelijk het gevolg van de terugtrekking uit de markt voor pre-select spraakdiensten in Noorwegen en een reductie van het aantal klanten onder kleinere bedrijven voor breedband analoge telefonie in Nederland en Oostenrijk.

|                        |Q1     |Q2     |Q3     |Q4     |Q4     |
|Omzetverdeling naar     |2003   |2003   |2003   |2003   |2002   |
|klant                   |       |       |       |       |       |
|(in procent)            |       |       |       |       |       |
|Carrier                 |31%    |28%    |24%    |23%    |33%    |
|Zakelijke retail en     |69%    |72%    |75%    |76%    |67%    |
|overheid                |       |       |       |       |       |
|Wholesale Solutions     |0%     |0%     |1%     |1%     |0%     |
Doordat Priority Telecom zich blijft richten op omzet in het retailsegment is het aandeel van de omzet in het carriersegment gedaald tot 23% in het vierde kwartaal van 2003, ten opzichte van 33% in het vierde kwartaal van 2002. Naar verwachting zal deze ontwikkeling doorzetten in 2004, hoewel waarschijnlijk in een minder snel tempo. In de tweede helft van 2003 realiseerde Priority Telecom een klein deel van haar omzet in wholesale solutions. Dit betreft voornamelijk het geïntegreerde Voice over IP back-office product dat Priority Telecom aanbiedt aan kabel- en xDSL aanbieders die het doorverkopen in de consumenten sector.

Overig

Michael T. Fries, nu lid van de Raad van Commissarissen van Priority Telecom, volgt John F. Riordan op als voorzitter van de Raad van Commissarissen. Riordan legde zijn functie afgelopen november neer. De Raad van Commissarissen van Priority Telecom bestaat naast de heer Fries uit de heren M. Schneider, T. Tuijten, C. Bracken en mevrouw A. Jorritsma-Lebbink.

Priority Telecom is ervan in kennis gesteld dat World Access Inc. (vroeger bekend als Facilicom International LLC) bij de faillissementsrechtbank in de Verenigde Staten een rechtszaak heeft aangespannen tegen Priority Telecom en een van haar thans niet meer operationeel actieve dochterondernemingen. World Access beweert dat Facilicom bepaalde bedragen ten grootte van USD 2,9 miljoen heeft betaald aan deze dochteronderneming van Priority Telecom binnen 90 dagen voorafgaand aan de datum waarop Facilicom faillissement aanvroeg. Gezien de huidige juridische inschatting zijn wij van mening dat de claim geen merit heeft en dat wij succesvol zullen zijn in het verdedigen ervan.

Vooruitzichten

Priority Telecom is het nieuwe boekjaar met een goedgevulde orderportefeuille begonnen, door een succesvolle salescampagne in het vierde kwartaal van 2003. In 2004 zal Priority Telecom zich blijven richten op het verkopen van producten met een hoge marge. Wij verwachten echter dat de vervanging van de omzet vanuit de carriersegment ook in 2004 de omzet nog negatief zal beïnvloeden. Daarnaast zal het aangepaste nl.tree aanbod aan scholen, bedoeld als tegenwicht voor het "Gratis Aanbod" van KPN, een verlies aan omzet van circa EUR 5-7 miljoen tot gevolg hebben; omzet die in 2003 een bijdrage van circa 71% aan de EBITDA marge leverde. Het is op dit moment onduidelijk in hoeverre Priority Telecom in de loop van het jaar in staat zal zijn deze druk op de omzet en brutomarge volledig te kunnen compenseren.

Priority Telecom N.V.

Priority Telecom, gevestigd in Amsterdam, is een aanbieder van telecommunicatiediensten voor de zakelijke markt die zich voornamelijk concentreert op haar belangrijke stedelijke markten in Nederland, Oostenrijk en Noorwegen. Priority Telecom levert high speed internet toegang, private data netwerken, op maat gemaakte netwerkdiensten en spraakdiensten aan meer dan 7.700 zakelijke klanten. Priority Telecom richt zich met name op middelgrote en grote zakelijke klanten en stedelijke en nationale telecommunicatieaanbieders en maakt hierbij optimaal gebruik van haar fijnmazige stedelijke glasvezelnetwerk en haar ervaren lokale salesteams. Priority Telecom is genoteerd aan Euronext Amsterdam met het symbool "PRIOR". Nieuws en informatie is te vinden op www.prioritytelecom.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Citigate First Financial
Uneke Dekkers
Tel: 020 - 5754021

E-mail: investor.relations@prioritytelecom.com

Forward-looking statements
Dit persbericht bevat "verklaringen over de toekomst", waaronder verklaringen over plannen, toekomstige gebeurtenissen of prestaties en onderliggende aannames en andere verklaringen die geen opsomming van historische feiten zijn. Priority Telecom waarschuwt de lezer dat zo'n verklaring over de toekomst geen garanties bevat over toekomstige prestaties en bepaalde belangrijke factoren zouden in de toekomst de daadwerkelijke resultaten van Priority Telecom kunnen aantasten, en zouden ervoor kunnen zorgen dat de daadwerkelijke resultaten van Priority Telecom wezenlijk verschillen van de resultaten die in de verklaringen over de toekomst zijn geuit door of namens Priority Telecom. Priority Telecom heeft geen verplichtingen om de resultaten van zo'n vooruitzicht openbaar te maken als dit tot misvattingen leidt na de datum van deze openbaarmaking.

Tabellen volgen

Voor de financiële informatie die opgenomen is in de navolgende tabellen, geldt dat dezelfde accounting principes zijn toegepast als bij de laatste jaarrekening.

De gepresenteerde cijfers over 2002 zijn exclusief omzet van de beëindigde residentiële terminating diensten en directe kosten van elk EUR 5,1 miljoen. Deze aanpassing geldt per 1 juni 2002 en is niet van invloed op de bruto marge. De gepresenteerde cijfers over 2002 zijn exclusief omzet van de beëindigde residentiële terminating diensten van EUR 5,1 miljoen. Deze aanpassing geldt per 1 juni 2002 en is niet van invloed op de bruto marge.


---- --
PRESS RELEASE
March 5, 2004

FULL YEAR 2003 RESULTS Priority Telecom REFLECT succesSful shift in operational focus GENERATING a strong POSITIVE EBITDA

|Financial Results    |Q4 2003   |Q4 2002   |Full year |Full year |
|(EUR million)        |          |          |2003      |2002[1]   |
|Revenue              |26.3      |27.2      |107.1     |114.1     |
|Direct Cost          |(8.8)     |(11.1)    |(36.9)    |(44.8)    |
|Gross Margin         |17.5      |16.1      |70.3      |69.3      |
|Gross Margin %       |66.6%     |59.3%     |65.6%     |60.7%     |
|Operating Expenses   |(13.8)    |(14.5)    |(57.5)    |(73.3)    |
|EBITDA               |3.7       |1.6       |12.8      |(4.0)     |
|EBIT                 |(9.1)     |(16.3)    |(41.1)    |(77.0)    |
|Net Loss             |(11.3)    |(329.8)   |(40.1)    |(374.1)   |
|CAPEX                |(4.6)     |(10.3)    |(14.9)    |(34.4)    |
|                     |          |          |          |          |
|                     |          |          |Year-end  |Year-end  |
|                     |          |          |2003      |2002      |
|Cash and Cash        |          |          |28.5      |26.9      |
|Equivalents          |          |          |          |          |
|Working Capital      |          |          |(12.5)    |(14.6)    |
|Long-Term Debt       |          |          |26.7      |22.7      |
Highlights 2003

Shift in operational focus resulted in attaining a sixth consecutive quarter of improving positive EBITDA;

The full year gross margin improved by approximately 5% to 65.6%;

Full year EBITDA improved to EUR 12.8 million over 2003 from a negative EUR 4.0 million in 2002;

Improved working capital management and continuous focus on credit & collections resulted in improved cash position at year-end;

Reduction in capital expenditures as spending increasingly tied to new customer contracts;

Commercial focus successfully shifted away from carrier-to-carrier market segment toward more profitable retail segment;

Revenues in retail segment increased by 11% over 2003;

Introduction of several new value added products, such as MetroLAN, a multi-point Ethernet based virtual private network service, Customer Contact Solutions - Enterprise Edition and an integrated Voice over IP back office solution;

Increased sales order book due to fourth quarter sales campaign.

David Chadwick, Chief Executive Officer of Priority Telecom, commented on the results: "Despite a persistent slowdown in overall economic growth and continuing strong price pressure across the telecommunications sector, we have succeeded in our pursuit of a profitable growth strategy in 2003. The end of this past year marks six consecutive quarters of constantly growing positive EBITDA. During 2003, Priority Telecom completed its revenue rationalization initiative, expanded the addressable market by a factor of four within The Netherlands and launched new IP and Ethernet based products. These actions fundamentally reduce the Total Cost of Ownership for our customers and serve as the foundation for continued improvements in the company's profitability in the future."

Operational Review
During 2003, Priority Telecom strengthened its position as a high quality, business-to-business facilities based telecommunications provider within its three core markets: The Netherlands, Norway and Austria. The major operational focus for 2003 was on (1) completion of the company's revenue rationalization initiative, (2) enhancing overall market competitiveness by providing an improved value proposition to customers, and (3) leveraging core business operations to ensure sustained operational efficiency and effectiveness, across a broader addressable market.

Revenue Rationalization Priority Telecom successfully shifted its commercial focus away from the carrier-to-carrier market segment toward the more profitable retail market. By the fourth quarter of 2003, carrier-based revenues comprised less than 23% of total revenue, decreasing from the 33% of revenues attributable to carrier services in fourth quarter of 2002; such revenue being replaced by higher margin retail-based revenues. This initiative was a major contributing factor to the consistent improvement in EBITDA performance.

Customer Value Proposition During 2003, Priority Telecom enhanced its overall competitiveness within its retail target markets; principally due to initiatives that decrease the Total Cost of Ownership for enterprises. On average, Priority Telecom offers a 15 to 30% price advantage against equivalent incumbent services. In addition, new products were developed that are based on Internet (IP) and Ethernet protocols. Product launches during 2003 included MetroLAN, a multi-point Ethernet based virtual private network service, and Customer Contact Solutions - Enterprise Edition, a large-scale IP based call center and intelligent networking based telephony solution. Additionally, the company gained first mover advantage in launching an integrated Voice over IP back office solution designed to enable cable and DSL providers to sell VoIP-based telephony to their residential and small and medium enterprises (SME) internet subscriber base. This product has the advantage that the respective cable and DSL providers do not have to make upfront investments in voice switch/gateway, interconnect or number portability infrastructures.

Expansion of Addressable Market As of the end of the third quarter 2003, Priority Telecom expanded its addressable market within The Netherlands to a full nation-wide footprint; resulting in a four-fold increase. This expansion is due to completion of access service agreements with multiple xDSL providers and the deployment of alternative access technologies such as wireless spread-spectrum technology. Since mid-year 2003, a success-based infrastructure build strategy has been pursued. By ensuring multiple customer commitments prior to making new infrastructure investments, adequate return on investments can be obtained. This results in an extension of the fiber-optic based infrastructure to major business parks and municipalities. In addition, we started to exploit Ethernet technologies to improve capital efficiencies and network security.

Financial Review

Full year 2003 revenues decreased to EUR 107 million compared to EUR 114 million in 2002. This decrease is a direct result of the company's revenue rationalization initiative to focus on high margin products reducing presence in the low margin carrier business and exiting the carrier pre-select voice business in Norway.

Although price pressure continues to have a negative effect on revenues in the telecom markets, gross margin improved substantially from 60.7% in 2002 to 65.6% in 2003. This improvement can be attributed to the revenue rationalization process. Furthermore, the gross margin was influenced by a decrease of our direct cost as a result of price reductions negotiated with our main suppliers and the transition of our off-net customers to our own network infrastructure.

The operating expenses were reduced from EUR 73.3 million in 2002 to EUR 57.5 million in 2003, a reduction of 22%. The operational expense savings are a result of successful company restructuring initiated in 2002 and a continued focus on process alignment, efficiency improvements and supplier relations.

The fourth quarter 2003 EBITDA amounted to EUR 3.7 million compared to EUR 1.6 million in the same period of 2002. The full year 2003 EBITDA amounted to EUR 12.8 million compared to a negative EBITDA of EUR 4.0 million in 2002, an improvement of EUR 16.8 million. This improvement is the result of the company's rationalization strategy and overall awareness of process efficiency and cost control.

Depreciation amounted to EUR 53.9 million over 2003, compared to EUR 73 million over 2002, resulting in EBIT of EUR 41.1 million negative for the full year 2003 (2002: EUR 77 million negative). There is no more goodwill on Priority Telecom's balance sheet.

The net loss decreased to EUR 40.1 million, compared to EUR 374.1 million net loss in 2002. Net loss in 2003 was impacted by the valuation of the minority investment nl.tree, the IP service provider for the educational sector. The investment in nl.tree is now valued at EUR 2.6 million. This valuation is based on the nl.tree 2002 audited financial statements issued in January 2004.

When correcting the 2002 net loss for incidentals (impairment charges of EUR 317.8 million and incidental gains of EUR 23.3 million), net loss in 2002 would have been EUR 79.6 million. The net loss per share amounts to EUR 11.19 over 2003, compared to EUR 65.23 over 2002 (undiluted basis).

The capital expenditures have decreased significantly from EUR 34.4 million in 2002 to EUR 14.9 million in 2003, a decrease of 57%. This is the result of the company's policy to increasingly link the capital expenditures to new customer contract engagements and a success based infrastructure build strategy.

There was a significant reduction in accounts receivable as a consequence of strictly managed payment schedules and debtor days with customers and affiliated companies. Long term debt increased by EUR 4.0 million to EUR 26.7 million (end 2002: EUR 22.7 million), mainly due to the draw down under the financing agreement with UPC, off set by the repayment of vendor debt.

Cash and cash equivalents have improved from EUR 26.9 million per end of year 2002 to EUR 28.5 million per end of year 2003. Strict working capital management and the company's focus on credit and collections have strongly contributed to this result. The financing agreement in place with UPC, through which Priority Telecom can obtain services from UPC for equity, will end on June 30, 2004. The repayment of the loan notes drawn down under this Financing Agreement will come into effect in the fourth quarter of 2004, impacting the cash position of Priority Telecom.

Segmental Information

|Revenue segmentation by |Full Year|         |Full year|         |
|country (EUR million)   |         |% of     |         |% of     |
|                        |2003     |total    |2002 [2] |total    |
|Austria                 |12.3     |11%      |14.2     |12%      |
|Netherlands             |77.3     |72%      |80.3     |70%      |
|Norway                  |17.6     |16%      |19.5     |17%      |
|Total                   |107.1    |100%     |114.1    |100%     |
During 2003, Priority Telecom realized 72% of its revenues in the Netherlands, compared to 70% last year. Revenues in the Netherlands and Austria were mainly impacted by the revenue rationalization process, while the Norwegian revenues were mainly affected by the exit from the low margin pre-select wholesale voice market during the third and fourth quarter of 2003.

|Revenue segmentation by |Full Year|          |Full year |          |
|product (EUR million)   |         |% of      |20022     |% of      |
|                        |2003     |total     |          |total     |
|Voice                   |36.9     |34%       |42.9      |38%       |
|IP                      |11.0     |10%       |11.3      |10%       |
|Data                    |54.4     |51%       |54.9      |48%       |
|Hosting                 |4.9      |5%        |4.9       |4%        |
|Total                   |107.1    |100%      |114.1     |100%      |
Data services revenues of EUR 54.4 million during 2003 were stable compared to the prior year, however the product composition has changed from carrier leased lines to predominately managed data network services. Decline in voice revenues to EUR 36.9 million in 2003 is principally driven by Priority Telecom's exit from the pre-select voice business in Norway and churn of smaller broadband office analog telephony clients within The Netherlands and Austria.

|                        |Q1     |Q2     |Q3     |Q4     |Q4     |
|Revenue segmentation by |2003   |2003   |2003   |2003   |2002   |
|Customer (in Percent)   |       |       |       |       |       |
|Carrier-to-Carrier      |31%    |28%    |24%    |23%    |33%    |
|Sales                   |       |       |       |       |       |
|Corporate/Retail/Governm|69%    |72%    |75%    |76%    |67%    |
|ent                     |       |       |       |       |       |
|Wholesale Solutions     |0%     |0%     |1%     |1%     |0%     |
Priority Telecom's continuing focus on retail sales has reduced the revenue share of the carrier-to-carrier segment to 23% in the fourth quarter of 2003, compared to 33% in the fourth quarter of 2002. This development is expected to continue throughout 2004, although it is expected to occur at a declining rate. During the second half of 2003, Priority Telecom realized a small portion of revenues from wholesale solutions. This consists principally of Priority Telecom's Voice over IP integrated back-office product offering that is sold to cable and xDSL providers for resell within the residential sector.

Other

Michael T. Fries, currently member of the Supervisory Board of Priority Telecom, will succeed John F. Riordan as Chairman of the Supervisory Board, who had resigned from this position in November last year. Besides Mr. Fries, the Supervisory Board of Priority Telecom consists of Mr. M. Schneider, Mr. T. Tuijten, Mr. C. Bracken and Mrs. A. Jorritsma-Lebbink.

Priority Telecom has received notice of a lawsuit against the company and one of its subsidiaries from the United States Bankruptcy court by World Access Inc. (formerly known as Facilicom International LLC), alleging that certain preferential payments from Facilicom were made to our currently discontinued subsidiary for an amount of USD 2.9 million within 90 days prior to Facilicoms' filling for insolvency. We believe on the basis of our current legal assessment that the case is without merit and we will prevail in the litigation.

Outlook

Priority Telecom has started the year with a full order book due to a successful sales campaign in the fourth quarter of 2003. In 2004 Priority Telecom will continue to focus on selling of high margin products. We expect however that during 2004 the replacement of the carrier revenues will continue to impact the top line revenues. In addition, the revised nl.tree offering to the schools to counter the KPN "Gratis Offer" is expected to result in a decrease in revenues of approximately EUR 5-7 million; revenue which had yielded approximately 71% EBITDA margin contribution during 2003. It is uncertain at this point, whether Priority Telecom will be able to fully compensate for this pressure on revenues and gross margin during the year.

Priority Telecom N.V.
Priority Telecom, based in Amsterdam, is a facilities-based business telecommunications provider focusing primarily on its core metropolitan markets in the Netherlands, Austria and Norway. Priority Telecom provides high-speed Internet access, private data networks, customized network services and voice to over 7,700 business customers. Targeted mainly towards medium and large business customers and metropolitan/national telecommunications providers, Priority Telecom capitalizes on its dense metropolitan fiber network and experienced direct local sales force. Priority Telecom is a publicly traded company on Euronext Amsterdam under the symbol "PRIOR". News and information are available on www.prioritytelecom.com.

For more information please contact:

Citigate First Financial
Uneke Dekkers
Tel. + 31 (0)20 575 40 10

E-mail: investor.relations@prioritytelecom.com

Forward-looking statements

This press release contains "forward looking statements" including statements concerning plans, future events or performance and underlying assumptions and other statements which are other than statements of historical facts. Priority Telecom wishes to caution the reader that any such forward looking statements are not guarantees of future performance and certain important factors could in the future affect Priority Telecom's actual results and could cause Priority Telecom's actual results to differ materially from those expressed in any forward looking statements made by or on behalf of Priority Telecom. Priority Telecom undertakes no obligation to release publicly the results of any revision to these forward-looking statements that may be made to reflect errors after the date hereof.

Tables Attached

For the financial information included in the following tables, the same accounting principles were applied as were used in the preparation of the latest annual accounts.

Presented 2002 figures exclude discontinued residential terminating interconnect revenue and direct cost of EUR 5.1 million each. This adjustment is effective as of June 1, 2002, and does not impact the gross margin.

Presented 2002 figures exclude discontinued residential terminating interconnect revenue of EUR 5.1 million. This adjustment is effective as of June 1, 2002, and does not impact the gross margin.


---- --