Ingezonden persbericht


Hilversum, 8 maart 2004

UNITEDESIGN ook in 2004 actief voor BCC

UNITEDESIGN, conceptontwikkelaar en producent van audiovisuele communicatie en branding voor bedrijven in de TV-, corporate- en overheidssector, zal in 2004 opnieuw alle audiovisuele campagnes voor BCC verzorgen.

Eind 2002 ontwikkelde Unitedesign de eerste commercials voor BCC. In 2003 kreeg dit een vervolg en werden zowel de eerste corporate commercial voor BCC als een aantal Joint Promotion commercials voor BCC en haar partners (o.a. Philips, LG, Brandt, Sony, Thomson) bedacht en geproduceerd. Het succes van de gevoerde campagnes en de samenwerking in 2003 wordt in 2004 voortgezet en verder uitgebouwd. Op korte termijn zullen partijen communiceren welke projecten zij gezamenlijk in 2004 zullen initiëren.

Pieter Otten (Marketing Manager BCC) over de samenwerking met Unitedesign:

In november 2002 was BCC voor het eerst in de geschiedenis te zien op televisie. De keuze voor dit type medium valt binnen de strategie om binnen enkele jaren een landelijk dekkend netwerk te krijgen en de naamsbekendheid te vergroten. In 2004 hebben we besloten de succesvolle samenwerking te continueren en met de keuze voor Unitedesign hebben we het gehele traject van een duidelijk en eigentijds ontwerp, de ontwikkeling en de uiteindelijke creatie bij één bedrijf ondergebracht

Over Unitedesign

Unitedesign onderscheidt zich van traditionele reclamebureaus middels haar full service aanpak waarbij zowel conceptontwikkeling, regie, productie, design postproduction volledig binnenshuis plaatsvindt. Dit leidt veelal tot een effectievere en efficiëntere wijze van de realisatie van een project hetgeen aan klantzijde met behoud van kwaliteit leidt tot verlaging van de kosten. Dit aspect wordt voor een belangrijk deel van onze bestaande en potentiële klanten steeds belangrijker, aldus Patrick de Zeeuw (Managing Director).

///////////



Ingezonden persbericht